Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett16-övriga-känslor
Läst 1743 ggr
Mia
0

Lycka

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lycka för mig är bland annat mina två underbara katter. Vad är lycka för dig? Lägg gärna in en bild om du vill.

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Fridaaaa
0

Lycka för mig är:

• Min familj
  • Mina djur
  • Min pojkvän
  • Vänner
  • Att fotografera

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Lisake]
0

Lycka för mig är att vandra ute i naturen ensam och ta in dofter,färger som naturen avger.

Att vandra efter stränder och titta på alla vackra stenar som finns och höra vågskvalpet från havet.eller att bestiga ett berg och sätta sig ner en stund och blunda,lyssna till på fåglarnas kvitter.

När man väl kommer tillbaka hem efter vandringen så känner jag mig så mycket bättre i kropp och själ och det har en positiv inverkan för vardagen.det är verkligen att ladda batterierna i sig själv.Glad

LillaBenice
0

För mig är lycka att må bra.
fr att när jag mår bra är jag lycklig.

[mysvensk]
0

min underbara pojkvän (snart sambo:D)

Skogselva
0

skratta

klara mina tentor

göra sån't jag mår bra av

och gossa med katten förstås.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

[_annaH]
0

För mig är lycka allt och alla som är positiva :)
Min familj, mina djur, och min underbara pojkvän, dom gör mig extremt lycklig :)