Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett12-självförtroende
Läst 1467 ggr
Mia
0

Komplimangstråden

Vi hade en komplimangstråd här innan och jag tycker att det vore skoj att ha en sån igen. Alla behöver vi få komplimanger då och då för att kunna le och känna efter, det viktigaste tycker jag är att kunna säga tack och faktiskt tro på det Glad Så det tycker jag att vi kör på i denna tråden, säg tack och intala dig själv att det faktiskt stämmer!

Man lägger upp en bild på sig själv och sedan kommenterar en person bilden och lägger därefter upp en bild på sig själv, och så fortsätter det. Vill man inte lägga upp en bild, kan man lägga en kommentar, för vi kan faktiskt ge komplimanger om personens personlighet också Glad

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Mia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Då börjar jag då Glad

Fridaaaa
0

Mia. Gillar ditt hår! Och du är snäll och trevlig Skrattande

Snygg sminkning på bilden Skrattande Helt min stil!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[_annaH]
0

Tänkte putta upp denna tråd :)

#2 Jätte fin är du Frida! Väldigt go tjej :) Du ska verkligen vara stolt över dig själv Glad

(har för tillfället ingen bild på datorn men fixar så fort jag kan)

Fridaaaa
0

#3 Tack! Dock har jag kortare hår nu & brunt istället ;)
Snällt sagt! :D

Mia
0

Bra att ni tog upp denna tråden igen! Man behöver ju faktiskt inte lägga in en bild på sig själv om man inte vill, vi kan ju alltid försöka ge komplimanger utifrån själva personligheten som vi har märkt genom ens kommentarer här på Självkänsla. Glad

Fridaaaa
0

#3 Du har himla söt avatarbild!:D Och verkar väldigt trevlig & snäll.

#5 Du är en bra Sajtvärd och snäll person!:D

[Lisake]
0

Tack Mia för att du startade denna välbehövliga sajt,som man får skriva av sig i.Glad

Tack Frida för alla gulliga bilder på dina djur som du har lagt upp här.Flört

Mia
0

#6 tack Frida :) du är väldigt snäll och trevlig, du ger bra svar i alla trådarna :) #7 känns bara kul att höra att sajten är uppskattad :) du verkar vara en väldigt fin person som lyser upp sajten med dina inlägg :)

[_annaH]
0

#6 frida, du är en jättego tjej som alltid verkar vara glad :) Du har underbart söta djur!

#7 Lisake, inte lärt känna dig/pratat med dig ännu, men ser verkligen framemot det :) Läst en massa inlägg du skrivit o du har alltid något gott att säga :)

#8 Mia, du verkar vara en jättetrevlig tjej, lätt att prata med, helt enkelt jättego! Man lär gärna känna dig bättre :)

Slänger nu upp en bild på mig Flört

Fridaaaa
0

#9 Tack ska du ha snällt av dig!
Vad söt du är :=D Jättefint hår

Mia
0

#9 Tack! Väldigt snällt av dig Glad 
Oj, vad söt du är! Älskar ditt hår, lockigt är så fint! Dina ögon är också jättefina! Är dem blåa?

[_annaH]
0

#10 Tack :D

#11 tack :D, ja dom är typ blå/gråa :) Tog ett bra tag att få håret lockigt då mitt hår är konstigt o svår att forma. Så lockar inte håret så ofta längre :P