Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett07-ot-utanför-ämnet
Läst 1267 ggr
Mia
0

OT V.36

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag och min Medarbetare tänkte att vi kunde påbörja OT-trådarna igen! Dem var ju väldigt uppskattade sist, så det vore roligt att börja med dem igen. För er som inte vet så betyder OT off topic och innebär att i dessa trådarna kan vi prata om allt som inte rör Självkänsla. Glad

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Mia
0

Hur har ni haft det idag? Själv har jag jobbat tio till tre och bara lagat middag och suttit här sen jag kom hem från jobbet. Borde egentligen plugga men har ingen ork till det just nu.. Tappade rösten mitt i telefonsamtalen på jobb idag, lagom pinsamt! Vill att min förkylning försvinner nuuu!

[_annaH]
0

Usch va jobbigt o tappa rösten mitt i ett telefonsamtal, hände mig när jag prata med min chef när jag sommarjobba, det värsta var att rösten kom inte tillbaka Skäms

Jag mår inte så bra idag, förkylningen blir bara värre så fick stanna hemma idag, förmodligen imorgon med då vi ska vara ute i skogen hela dagen o såga Tungan ute Har även kollat på min favorit serie desperate housewives idagGlad

Mia
0

#2 Ja, det var lite pinsamt faktiskt! Skämdes rätt mycket när jag fick harkla mig ett antal gånger och säga "ursäkta" hela tiden, haha. Men det gick rätt bra iallafall. Haha nej, vad pinsamt! Vad gör man då när inte ens rösten kommer tillbaka!

Vad jobbigt! Vet hur det känns, förkylningarna försvinner ju typ aldrig! Inte på mig iallafall, enormt störigt. Du får krya på dig iaf! Jag älskar den serien! Hoppas den nya säsongen börjafr snart igen efter uppehållet.. Glad

[_annaH]
0

#3 Haha förstår dig helt  hållet :P jadu va gör man? Sitter o skäms o säger som det är haha :P

Jo samma för mig, har vart förkyld i över 1 vecka och har inte alls blivit bättre :/

Jo nya säsongen börjar nog i oktober :) tyvär så är det den sista säsongen Rynkar på näsan Har som tur alla 6säsonger hemma Glad

[Lisake]
0

Idag så fick jag skratta åt mig själv.ni vet saker som man har gjort ett fler tal gånger som man kan utan till och med i sömnen,allting har blivit tokigt fel.Nåja det kan inte bli värre i morgon bitti.Skrattande

Krya på er ni krassliga.

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har handlat idag. Behövdes. Annars har det inte hänt så mycket idag.

Just nu spelar Sverige - San Marino. Kollar inte men lyssnar då pojkvännen tittar på det så jag missar idol hehe

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[_annaH]
0

Godmorgon!

Sitter i soffan o dricker kaffe Glad Hoppas ni alla har en bra dag o inte sitter och är sjuka Flört

[Lisake]
0

Go middag.

Hoppas att ni har en bra dag,för det har jag.

Skickar dundermedicin till er som är krassliga via cyberrymden.Flört

Fridaaaa
0

Handlat kanin&marsvinspellets och snäckskal till hönsen. Så är typ fattig igen hehe men djuren måste ju ha mat :)

Nu tittar jag på House, ska plocka iordning på lite saker sen mm, behövs. Djuren stökar till en hel del också.
Ska även laga mat strax, blir köttfärssås och spagetti/makaroner :)

[_annaH]
0

#9 Blir så avundsjuk, vill också ha höns :) Tyvär så tycker inte Andreas om höns :/ Men ska allt överraska honom nån dag Flört

Nu har jag gjort Andreas förkyld oxå, stackarn som inte ens ville bli sjuk, men han får skylla sig själv som skulle pussas hela tiden Flört

Fridaaaa
0

#10 Det är mysigt med höns :) Har 5 st plus 1 tupp, lagom.

Här är en bild på vår ena höna:)

Mia
0

Vad roligt och ha massa djur Glad Jag har "bara" två katter, haha. Men dem duger väldigt bra Flört Vill dock ha en hund också!

[_annaH]
0

#11 gud va fin! Är tyvär lite rädd för hönor då min farfars hönor attackera mig hela tiden :P Mormors tupp attackera mig när jag va liten så fick ett bra sår på benet, han slaktades direkt o blev soppa (Min mormor har egna hönor o slaktar dom själv, så dom gör i kroatien haha) Kan säga att det smakar mycket godare än köpt kyckling :) Är dina hönor tama? Vet att min farfars systers hönor va jätte tama o hoppa upp i knät osv )

#12 verkligen, djur får verkligen alla på bra humör :) 2 katter, bättre än inget Flört

[_annaH]
0

Fick precis ett sms av elgiganten o min mobil har kommit! Superglad! Idag hinner vi nog inte hämta mobilen eftersom Andreas jobbar över idag o elgiganten stänger 7 *suck*

Andreas mamma kom även o fråga mig imorse om vi skulle köpa katt, hon har lääänge velat ha katt sen deras gick bort för några årsen. Så vi får se hur det blir Skrattande

Fridaaaa
0

#13 Tack ska du ha.
Jag har respekt för tuppar då vi hade en tupp som attackerade mig hela tiden. Den vi har nu är jättesnäll :=D Hönsen är jag inte rädd för då jag aldrig har blivit attackerad/jagad av dem:)
Den tuppen som attackerade mig blev med slaktad och sedan köpte någon prästfru han och lagade mat på han:P
Nej inte direkt tama:) Vi har haft 2 av dem sedan december och 3 av dem sedan juli. Men vi är där inte många timmar om dagen direkt:)

[_annaH]
0

#15 Respekt för tuppar ska man allt ha :), men har du nån bild på hönsgården? Hade vart kul o se Glad

Fridaaaa
0

#16 Har tyvärr inte på datorn men kan fixa sen ^^, (om jag kommer ihåg det haha :) )

Mia
0

Vad ska alla göra i helgen? Glad

Igår var det fest och det var väldigt roligt och trevligt! Idag har jag och pojkvännen gått på stan lite, hämtat ut en ny klösmöbel till katterna och jag måste plugga!

Fridaaaa
0

Igår var det fredagsmys med pojkvännen.
Idag har vi möblerat om sovrummet :)

[Lisake]
0

Hade tänk ta en tur ut i naturen,men det började regna så det blev ingen tur.i kvällen ska jag ta och varva ner och ta en mediativ stund och komma i balans och lyssna på rogivande musik,det är jag sannerligen värd.Glad

Mia
0

#20 Vad härligt och mysigt det lät!

Idag har jag pluggat en massa, städat och fått saker gjorda Glad Om en timme börjar även OTH på tv som jag ska se, världens bästa program!

[Lisake]
0

#21 Tack, man blir så lugn och avslappnad efteråt.Glad

Idag har det varit en glugg i molntäcket,det har varit en vacker höstdag med sol och varmt dessutom.har pysslat på med allt möjligt idag ute.

[_annaH]
0

Vart hemma en stund nu. Helgen har vart kanonbra, hoppas ni haft en bra helg Glad

regnar ute, så tänkte ta en sväng ut, finns inget bättre än att gå i regn Glad

Fridaaaa
0

Här är utsidan på våran hönsgård.
Behöver dock målas om men får bli nästa år ^^,

Fridaaaa
0

Delar av insidan:D

[_annaH]
0

men gud va mysigt :D

Fridaaaa
0

#26 hihi tack ^^, ska fixa utsidan lite mer till våren:=D