Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vad har ni för er? Själv sitter jag och pluggar, har en rätt stor uppgift som ska vara inne på fredag och jag ska precis börja med den.. 
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Sitter hemma och har sjukt tråkigt och ledsamt medans jag är sjuk…
Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är
Sitter ensam & kollar ut på blåsten. Funderar på om man skulle köra & handla innan det blir värre.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
skeppet sjunker.
Ni får ursäkta om jag inte är så aktiv på sajten denna veckan, men uppgiften är svårare än jag trodde och jag hade svårt att förstå den så jag får plugga mest hela dagarna 
#5 lugnt,det är bra att du lägger skolan framför ifokus:)

#5 vet hur det. är ibland lycka till :)
#6 och #7 Tack
Att gå på högskolan är jobbigt ibland när man inte ens förstår böckerna eller uppgiften, haha! 
#5 Lugnt Mia :) Jag finns ju här haha! Men kämpa på med skolan du (något jag borde göra
), kram på dig :)
Sovit dåligt inatt, hade så fruktansvärt ont i örat. På morgonen drar jag till skolan för att ha 2 timmars engelska B och för att sedan åka hem, väl i skolan så fick vi reda på att läraren va sjuk *suck* så det va bara att åka hem igen. Helt i onödan :(

#10 sånt är grymt jobbigt när det händer :( men skönt iaf att inte behöva göra någe i skolan ;)
Ont i halsen och halvtäppt i näsan :(
Vet inte om min husdammskvalster allergi har blivit värre (hade bara svagt förra årt när jag tog test så behövde ingen allergimedicin då det ej var märkbart) eller om det är förkylning…
Inatt drömde jag att jag öppnade julklappar, vaknar av att jag drar sönder påslakanet! Ha ha!
Det var så vackert när solen lyste upp dom gula löven mot den mörkblå himlen.typisk så hade man inte kameran med sig.
Ha en trevlig fredags kväll.
Sitter här, dunderförkyld, väntar på att sambon ska komma hem med mat :)
Vilken tur att du har en så omtänksam sambo Frida.
Krya på dig.
#16 Ja jag är glad att jag har han 
Tack ska du ha 

Hemma i Eskilstuna igen
Har vart o handlat med pappa och andreas, snart ska vi äta o sen ska jag baka bullar! Mums :)
Ha en trevlig helg!
Har ni haft en bra helg?

Haha en svart buss i linje xd