Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett07-ot-utanför-ämnet
Läst 1140 ggr
[_annaH]
0

OT 2½ men

Snart komme ju en ny säsong av 2½men utan Charlie Sheen som blivit ersatt av Ashton Kutcher. Vad tycker ni om det? Är det bra eller dåligt?

Ska bli spännande o se hur dom avsnitten kommer att bli!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/tv/article13654058.ab

[_annaH]
0

Själv tycker jag att det kommer bli helt annorlunda utan Charlie, kommer inte att vara samma sak.

Jättetråkigt att charlie blev sparkad från serien, han va själva huvudpersonen, han va anledningen till att jag kolla på serien.

Fridaaaa
0

Dåligt! Älskar den serien men tänker inte följa dem avsnitten (eller ja hela säsongen) utan Charlie Sheen. Dem har förstört hela serien Rynkar på näsanGråterHade varit bättre att dem inte hade gjort fler säsonger efter att charlie sheen fick sparken Obestämd

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Skogselva
0

Jag tycker tvärtom - jag kan inte stå ut med Charlie och vill se honom död (karaktären alltså), skådespelaren vill jag helst slippa se överhuvudtaget. Flört Tror det kommer bli mycket bättre utan honom.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Fridaaaa
0

#3 Verkligen inte,håller verkligen inte med dig. Han är ju huvudrollen, han som gör hela serien. Det är liksom honom serien i stort sätt handlar om:P

NaDa...
0

Tittar på första avsnittet nu, absolut inte samma sak som med Charlie :<

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

[_annaH]
0

#5 Vart hitta du det avsnittet :O?

Fridaaaa
0

#6 http://www.free-tv-video-online.me/ finns det bland annat :) Dock utan text.

[_annaH]
0

#7 Aha tack :D men åh, jag som inte kan titta på engelska filmer/serier utan text haha :(

Fridaaaa
0

#8 Jag tittar helst inte det heller, men var bara tvugnen att se just det avsnittet. Vill med ha text. Är ej bra på engelska haha så är likadan som du ;)

NaDa...
0

Jag var inte heller så bra på engelska förut, men nu när jag laddar ner (Lagligt (:) 2½ Men och How I met your mother utan text så har jag blivit bättre :)

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

Skogselva
0

#4 Jag tycker nästan det verkar som att han är den som är med minst av huvudpersonerna i serien. Vet inte om det faktiskt är så, men jag tycker det verkar så. Sen är jag inget större fan av serien heller, för som sagt, jag står inte ut med Charlie. Tycker han är omogen och behöver en kastrering. Tungan ute

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad