Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett06-om-sajten-ifokus
Läst 1304 ggr
Mia
0

Önskemål?

Har ni några önskemål gällande artiklar eller annat som ni saknar på sajten? Isåfall får ni jättegärna skriva era önskemål och förslag i den här tråden Glad

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Skogselva
0

Nu är det ett tag sedan jag läste allt på sajten, så det kanske kommit upp, men olika sätt att stärka självkänsla/självförtroende skulle jag tycka vara intressant att läsa om. Glad

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Bergspuman
0

Kriser som ställer ens självkänsla / självförtroende på sin spets!

Barndomsbagage.

Ta sig ur fobier och rädslor.

Till exempel!

Mia
0

Tack för era önskemål/förslag! Har skrivit upp dem nu Glad

Mia
0

Några fler som har önskemål/idéer? Glad

lillaisa
0

Puttar upp trådenGlad

/Isa

ManU77
0

Jag hoppas verkligen att denna sida fortsätter i sin positiva anda. Jag tycker det har börjat bra än så länge, så förhoppningarna är stora.

Tidigare hängde jag en del på Personlig utveckling-sidan, men den blev mer en sida för Personlig inveckling (enligt mig). Jag hoppas det inte går åt det hållet med denna sida.

Mia
0

#2 Ditt önskehål om barndoms bagage ligger nu uppe!

#6 Tack för de positiva orden. Jag hoppas också att det fortsätter att flyta på bra här. Det är ju till stor del tack vare er medlemmr vi har här!

Mia
0

#1 Dina förslag om hur man stärker självkänsla och självförtroende finns också på sajten!

BuxXum
0

Håller med ManU77, jag var också tidigare där men upptäckte snabbt att majoriteten av trådarna hade en negativ/deppig anda o.O Här är det anat och det uppskattar jag!

KAnske någon artikel eller kategori med självhjälp? Hur man kan hjälpa sig själv till bättre självkänsla, positiva tankar eller liknande? Det var det som dök upp i mitt huvud nu… haha

Sofie "EmoSuss" Gustafsson
http://emosuss.blogg.se - Fotoblogg

ALEA IACTA EST

Mia
0

#9 Tack för förslagen, skriver upp dem och ska diskutera dem Glad

Mia
0

#9 Ditt förslag om självhjälp som kategori finns nu! En artikel kommer även senare Glad

BuxXum
0

#11 Kul! :) får kika in där då! :)

ALEA IACTA EST

Musiken
0

nagra artiklar med ovningar pa hur man starker sin sjalvkansla i t.ex. relationer, pa jobbet, i allmanhet osv kanske? :)

Mia
0

#13 Har skrivit upp ditt förslag Glad

Är det några fler som har förslag/önskemål? Det kan vara alltifrån artiklar till annat på sajten som ni saknar.

lillaisa
0

Puttar uppGlad

/Isa

BuxXum
1

*puttar upp* samtidigt som jag satt här och kom på att en kategori med bra motton och visdomsord kanske skulle vara något att ha? :)

ALEA IACTA EST

Mia
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#16 Det var en bra idé, ska ta upp den med medarbetaren med Glad