I Promise Myself - The Attitude
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här kommer ett stycke jag verkligen gillar.
I Promise myself - The Attitude
I promise myself to think only of the best, to work only for the best and expect only the best.
I promise myself to talk health, happiness and prosperity to every person I meet.
I promise myself to wear a cheerful countenance at all times and give every living creature I meet a smile.
I promise to be just as enthusiastic about the success of others as I am about my own.
I promise myself to look at the sunny side of everything and make my optimism come true.
I promise myself to make all my friends feel that there is a special something in them, and forget the mistakes of the past and press on to the greater achievements of the future.
I promise myself to give so much time to the improvement of myself that I have no time to criticize others.
I promise myself to be too large for worry, too noble for anger, too strong for fear and too happy to permit the presence of trouble.
Because my attitude is my life!
Bra text! 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vad roligt att se dig på sajten igen! Det var ett tag sen 
Gillade verkligen texten, så sant! Har skrivit upp den i ett dokument till och med och funderar på att skriva ut den och sätta upp nånstans i lägenheten.. 
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Jo, det var ett tag sedan. Jag har tittat in lite då och då, men inte skrivit nåt. 
Jag har skrivit ut den. Kommer rama in den och hänga upp den någonstans här hemma.
#3 Aha, då förstår jag. Kul att se dig igen iallafall!
Det var en bra idé, den får jag nog sno av dig. Det skulle vara fint att ha den hängandes någonstans i lägenheten för att påminna sig själv 
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.