Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett07-ot-utanför-ämnet
Läst 1021 ggr
Mia
0

OT V.44

Tjuvstartar med OT-tråden lite, orkar inte vänta till imorgon Flört

Har ni haft en bra helg? Vad har ni gjort?

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Fridaaaa
0

Har haft en ganska bra helg :)
Provred medryttarhäst i fredags, gick bra!
Sedan igår tog jag det mest lugnt, träningsvärk hehe :D
Idag har vädret inte varit så bra, så har mest varit inne :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mia
0

#1 Vad roligt med en medryttarhäst Glad

Själv har jag tillbringat helgen med min pojkvän, eller sambo blir det ju Flört Vi har fått en lägenhet i Skåne, det fick vi veta i fredags och sen var vi ute och åt med hans familj. Har även köpt sjukt mycket godis och kollat på film Glad

Fridaaaa
0

#2 Ja jag saknar ridningen så roligt :)
Kommer variera hur mycket jag rider, ibland ofta, ibland lite beroende på hennes schema osv =D

Roligt att flytta ihop :)

Mia
0

#3 Vet hur det är, saknar ridningen jag med! Men det är ju lite dyrt så jag får nog vänta lite Glad Jo, det ska bli superroligt!

[_annaH]
1

Har haft en rätt hyfsat bra helg. I fredags va jag o andreas + hans familj o släkt o åt middag tsm, va kul! På kvällen myste ja o andreas ner oss i soffan o titta på idol. Sen har jag handlat lite kläder o present till lillasyster som fyller år snart!

Idag har jag städat och vart ute o gått i de mysiga vädret med andreas :)

Hoppas ni haft en bra helg allihopa!

Fridaaaa
0

#4 Ja det är ju tyvärr det, därför är medryttarhäst perfekt :D

#5 Låter trevligt! Skrattande

Mia
0

#5 Låter som en mysig helg Skrattande

Har ni höstlov nu eller? Själv har jag inget lov eftersom jag går på högskolan, det är bara uppsatsplugg heeeela tiden.. Flört

[_annaH]
0

#7 Va är det du pluggar till :)?

Mysig helg va det allt! Det enda negativa på fredagskvällen va att jag blev dålig igen(haft feber hela veckan) och vi fick inte gå därifrån av andreas mamma -_-

Nästa helg ska jag äntligen hem till min underbara familj! Köpte massa fina kläder till syster som fyller 8år. Hittade massa på rea till henne, de va tur att vi va tvugna att skynda oss hem annars hade jag väll köpt en massa mer haha!

Nu ska jag ta ut kaninerna, klippa lite äppelgrenar. Får nog skynda mig innan regnet börjar :) Plugg väntar efter det o sen blir det o laga mat!

Mia
0

#8 Jag läser till beteendevetare och samhällsvetare men jag ska byta utbildning till Socionomutbildningen Glad

Åh vad trist med feber! Hoppas det är bättre med dig nu. Kaniner är underbara djur, jag hade teddydvärgvädurar innan Glad