Kan knappt gå :(
Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är
Idag går plugget inte särskilt bra, förstår inte riktigt vad jag ska göra och känns bara som att det jag skriver blir heeelt fel..
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

#2 Det är du inte ensam om

När man äntligen är klar med ett arbete vill inte skolamailen funka så man kan skicka in det till läraren.
Lovet är snart slut

Måste börja ta medicin dagligen
Orolig för min katt, han har fått hosta ikväll :(
Ska till apoteket imorgon och köpa avmaskningsmedel för att se om det ev är mask.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Livet känns allmänt meningslöst.
#8 vrf?<3:(:(:(
www.strangegirlyouknow.blogspot.com
#9 Massa saker… Jag har varit utan Athos i några dagar, har tusen sidor matte att räkna, lovet är snart slut, pms, mamma och jag har bråkat, jag har tråkigt, jag ligger i sängen hela dagarna och slösar bort mitt liv, osv… 
men usch va ångestladdat de låter xD samma här :P (förutom det där med Athos dåxP)
Ingen motivation till att ut och gå eller till något annat :(
usch det är den mörkaste tiden på året å man blir deppig, usch för det, tur då att det kommer snö snart så är allt superljust:) (å man blir lite gladare, i alla fall jag)

Hoppade av en kurs idag "/ känner mig misslyckad för jag inte klarar av att läsa den
Höll på att smälla med bilen idag pga karlshamnsborna inte kan köra som dem ska :S

Ligger under två filtar och mitt tjocka vintertäcke och fryser tror jag är på väg att bli sjuk.
Så sjukt kallt och blåsigt!! Har nyst flera gånger idag 
Ruskigt kallt 
Gjorde prov för ca 3v sen, pluggade jätte mycket till provet, fick bara G. Besviken eftersoom jag vet att jag kan mer :( Tydligen så hade inte min lärare så stora förväntningar på mig, "bra Anna" min kompis fick G+, till henne sa läraren "Anna-Karin, jag hade stora förväntningar på dig, du kan bättre än så här" *suck*….
Nu orkar jag inget med skolan längre, allt går bara skit! Lärarna är inte ens villiga att hjälpa mig att få godkänt i Matte A.
Ska plugga på egen hand, vilket jag absolut inte kan! Jag behöver en lärare som sitter brevid mig och förklarar hur man gör osv, det vill inte dom. Bryr dom sig ens
?
Svarade fel på frågor jag egentligen kan. GAH jag blir så arg! 

Vart trött vid sju och ville bara gå och lägga mig men tvingade mig själv att skriva klart ett skolarbete tog två timmar sen gick jag och la mig och gissa vad nu är jag inte trött bara sjukt ont i huvudet
allt är ski just nu,mår piss orkar inte med skolan pga för mkt press där! världens torrboll t so vikarie! jag OCH halva klassen vill inte gå på so´n närmaste tre veckorna tills vår lärare kmr t baka..
5 prov den här veckan fast vi bara får ha tre på en vecka.. surt!

Ska sova nu känns sjukt spec när ens lillebror alltid är vaken längre än mig
Känner mig misslyckad. Inget går som jag vill även om jag försöker. Varför kan jag inte bara ta tag i allt istället för att skjuta upp alla problem
#24 Jag är likadan, skjuter upp saker hela tiden :S
Hade utv samtal idag, 7 IG:n.. Ger snart upp, sliter som fan men det verkar inte duga
Funderar starkt på att hoppa av 

Sitter och är rädd att vi ska krocka taxichaufför kan inte köra vettigt
usch vilken hemsk tråd känner jag, kan vi inte peppa varandra också om vi har de jobbigt? Någon som är på? 
Suger att inte ha direkt pengar :S
Har vart extremt depp ett tag nu..släpper lixom aldrig ner axlarna längre bara lastar pa mer oh mer problem ..gömmer mig med musik hela tiden i oronen..
Är kär i en kille som antagligen ändå alldrig skulle vara intresserad av mig. Min kompis är dessutom intresserad av samma kille. Mår piss, men vägrar visa det för min kompis, vill inte att hon ska må dåligt.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Well, frick.. Killen jag är kär i och min kompis har tydligen kysst varandra redan.. .__. Plus att hon ska berätta för honom att jag har känslor för honom, trotts att hon inte vet hur pass mycket jag gillar honom egentligen. .___.

Är rädd för mig själv. Idag är det verkligen en usel dag, sur på allt och alla sjukt jobbig huvudvärk. Hade prov kunde svaren på allt men orka inte skriva. Är nära en järnväg nu rädd för vad jag kan få för ider. Vet att jag måste plugga när jag kommer hem trots att jag inte kan. Livet är sämst
Min pojkvän vill testa att ''strula'' med någon annan.. bilden i huvudet är hemsk
missade en deadline på en historiauppgift :/
#28 Du kanske kan starta en tråd om det? 
#34 Men usch.. kram på dig!
Har huvudvääärk..
Ska nog gå igenom en kortare period av Hikikomori under helgen tror jag. Skulle egentligen haft öppet hus på skolan idag, men tillhör egentligen inte nån riktig klass och orkar verkligen inte gå dit.
#36 nu ha ja gjort de ;]
Fick just reda på att en häst jag red jättemycket under mina 8 år på ridskolan jag red på, fick dem avliva idag pga svår kolik. Tårarna bara rinner<3
Jag hatar mig själv. Hade engelskaredovisning idag, visste precis vad jag skulle säga men kunde inte göra det. Läraren fick ställa frågor för att få mig att säga något, och jag var sämst av alla. Känner mig misslyckad, tjock, lat, dum, korkad och eftersom jag skriver här nu om det så är jag också grymt irriterande som bara vill ha uppmärksamhet.
Fattar inte varför mina föräldrar inte skiljer sig..
Ja har ett tryck över bröstet..
Jag vill inte leva men håller ut pga att jag älskar min mamma förmkt..
#40 & #41 Finns här för er om ni vill prata ut. Ni kan skicka privat meddelande om ni vill.
Kallt, blåsigt och sjukligt trött, blää!
#41 & #40 Finns här om ni behöver prata?
SJuk :(

Fick åka hem tidigare och missa ett prov. Hatar att leva som jag gör känns varje dag som varför ska jag fortsätta fortsätta låtsas att allt är bra. Jag hatar att jag får anpassningar trots dom får mig att må bättre annars skulle jag gett upp för länge sen men jag fattar inte varför jag ska fortsätta det har blivit sämre dom senaste veckorna. Är alltid trött och slösar bort runt tio timmar varje dag för att just sova men är lika trött för det. Jag önskar verkligen jag kunde ändra det som hände för två år sen :'( sorry för mitt osammanhängande gnäll men behövde skriva av mig
#42 #43 Tack!
Idag har jag varit ute och gått i ovädret. Det är ju bra, men inte när jag gör det för att slippa skuldkänslor för att jag äter för mycket. Gick ner fem kilo förra vintern på det sättet, och skolsyster säger att jag måste gå upp i vikt… Har samma känsla och samma tänk nu, som jag hade då i början. Blir lite rädd.
Idag är ingen bra dag. Känner för att ge upp, säga upp mig som människa och bara låsa in mig nånstanns. Skulle ha gjort det redan idag, om jag inte hade haft skola. Imorrn blir nog dock en 'hikikomori' dag, social withdrawl. Har inte mobilen med mig idag, den är avstängd hemma. Känner mig som en börda för alla runt omkring mig, känner mig bara så jävla misslyckad i allt jag gör.
Dessutom så har mina hörlurar börjat glappa nu också.. Musiken är det som hjälper mig igenom dagen, men nu funkar det inte lika bra, då jag bara hör från en hörlur.
Allting verkar bara gå åt helvete för mig ):
#44 Stor kram!
#45 Det är ju iallafall bra att du är medveten om ditt tänk, då kanske du hinner bryta det och göra något annat för att förhindra det.
Kram till dig med!
#46 Jobbigt det låter, hoppas det blir bra snart igen!