Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett07-ot-utanför-ämnet
Läst 1491 ggr
[_annaH]
0

OT- v48

Tjuvstartar tråden v48 :)

[_annaH]
0

Älskar verkligen regn :D

Mia
0

Shit vilken storm vi hade! Helt gaaalet. Annars så har jag städat en massa, bakat lussebullar och längtar till min 20års dag på fredag Flört

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

[_annaH]
0

Idag ska man börja övningsköra lite då :D,

Fridaaaa
0

#3 Kommer gå bra ;)

Sitter förkyld :S

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[_annaH]
0

Blev visst inget igår. Va så trött så jag höll på o dö:-P men idag så! Kommer det va ljust ute oxå. Ser man bättre :-) krya på dig frida ! Förkyldning är verkligen inte kul :-/ har uf företag nu. Vi är så långt fram så vi bara sitter här ;-) slutar om ca 3 timmar skönt!

Mia
0

Hoppas övningskörnignen går bra idag istället Glad

Och krya på dig frida, förkylningar är så jobbigt! Jag blev nyss av med min efter att ha haft den i en evighet kändes det som.. Tungan ute Sitter annars o funderar på att det hade varit sjukt gott med en jordgubbstårta på min födelsedag, haha! Mmm.. älskar tårta Skrattande

Fridaaaa
0

#5 Tack! Nej det är det verkligen inte, andra gången nu (var förkyld för typ 2 månader sedan med förkylning) men blir alltid det vid denna tiden på året :(

#6 Tack! Ja ibland sitter det i länge :S

Hade behövt handla med hmm..

[_annaH]
0

Jadå det kommer nog att gå bra :P. Kan ju köra traktor så bil borde inte va så svårt heller Flört

Fridaaaa
0

#8 Jag tycker traktor är lättare eftersom det inte går lika fort (har traktorkort med)

[_annaH]
0

#9 Haha jo traktor är säkert lättare, men man har ju en liten "grund" nu :)

O jag som tyckte att 15km/h med traktor gick fort, hur ska jag då klara att åka fortare med bil xD.

Fridaaaa
0

#10 Ja precis! 
Haha kommer gå bra ;) Du får börja köra långsamt, gjorde jag :D

[_annaH]
0

#11 Haha de ska jag :D Så i framtiden, kör ni bakom nån som kör typ 50km/h på 90 väg så är det nog jag ;)

Mia
0

#12 Hahaha! Bra att veta Flört Nä, du klarar nog det galant! Herregud, jag fyller 20 om två dagar och vågar inte ens ta mitt körkort.. Vad säger det om mig egentligen Flört

Fridaaaa
0

#12 Haha :D

#13 Jag var likadan! Men sedan motiverade morfar mig bra till att ta det, så tog det 5 månader efter min 19 års dag ^^,

[_annaH]
1

Kan meddela att jag lever! Gick faktiskt jättebra! Är faktiskt nöjd Glad Kommer nog ta ett bra tag innan jag vågar ta mig ut i trafiken :/ Är så mycket man ska hålla koll på o sen göra samtidigt, det här med att växla kommer ju aldrig att fastna :o

#13 Äh, vi alla är olika :) Vissa klarar det jätte bra o fort, medans andra vill ta sin tid oså Glad

[_annaH]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte bara visa en underbart söt bild på lilla elvis :)

Mia
0

#16 åh vilken sötnos!! vill gooosa!

Fridaaaa
0

#16 Hihi så sött! Jag har 5 kaniner, 3 av dem kan 2 av dem kan tänka sig ligga så på rygg (Far & dotter) men inte dem andra 3 hehe :P

[_annaH]
0

#17 hehe ja :) Han sprang på gräsmattan o jag gick för att hämta den där saxen som syns på bilden, då blev han väldigt orolig för jag försvann helt plötsligt, så när jag kom fram där så sprang han fort som f*n till mig, så tänkte han får väll lägga sig o mysa en stund då :P

#18 Hehe nej vissa vill bara inte :P Min andra kanin kan ligga på rygg nån sekund bara innan hon vänder sig igen :P

Fridaaaa
0

#19 oki ja det är ju inte naturligt för dem så :)