Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett: 01-allmänt
Läst 1507 ggr
[_annaH]
1

Yoga / Gym boll

Igår så köpte jag en yoga matta och en gymboll, då fick man med en video hur man gör. (har tänkt att träna lite varje dag)

Och jag måste bara rekomendera detta! Helt underbart verkligen, det får en verkligen att må bra Glad Man blir verkligen lugn och avslappnad. Så ni som aldrig testat yoga / gymboll förut så ta o testa det! Verkligen värt det :) Och man får en rolig upplevelse på köpet! Ni som är stressade, trötta m.m om dagarna borde verkligen testa yoga, 15 min om dagen räcker för att få en att bli otroligt avslappnad!

Att lägga sig på en gymboll första gången va inte helt enkelt, lär bli en utmaning Flört Kan säga att jag fick mig ett gott skratt då o då, va inte så lätt o ligga still på den bollen :P

Mia
0

Åh, yoga är grymt kul! Brukade träna det på gymmet, även BodyBalance som är en blandning av yoga, pilates och tai chi, riktigt roligt! Glad

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Fridaaaa
0

Aldrig testat yoga ^^,

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[_annaH]
0

#1 Visst är det :)

#2 Du får testa det ngn gång :D

Mia
0

#3 Ja, verkligen! Känner mig himla avslappnad och duktig efteråt. Får en skön känsla i hela kroppen! Fick en shoppingrunda av min pojkvän på min födelsedag men fick total blackout och hittade inget jag ville ha, men sen kom jag på att jag faktiskt vill ha en yogaboll och en yogamatta och då var de försent.. attans! haha.

Älskar även min spikmatta, har ni en sådan?

[_annaH]
0

#4 Åh typiskt! Du får ta en sen födelsedags present Flört Spikmatta har jag faktiskt aldrig testat, kanske värt o testa :)

Mia
0

#5 Haha ja, eller julklapp kanske Glad Du borde prova! Den hjälper verkligen, försöker komma ihåg att använda min varje dag.

[_annaH]
0

#6 Jo jag funderar faktiskt på att skaffa en :) Har du något bra tips på märke o vart man kan köpa?

Mia
0

#7 Hmm, min kostade bara 149kr om jag inte minns fel. Var jag köpte den minns jag dock inte men jag tror stadium, intersport och alla dem stora kedjorna har. Sen har även hälsobutikerna spikmattor, kommer inte ihåg vad alla dem heter.. men du vet nog vilka jag menar kanske Flört