Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett07-ot-utanför-ämnet
Läst 1213 ggr
[_annaH]
0

OT- Bildtävling!

En bildtävling som inte har något med självkänsla att göra. Vilket betyder att ni kan vara med o bidra med vilken bild som helst Glad

Reglerna:

* Endast 1 bidrag per person.

* Tillåtet att byta bild 1 gång.

* Inga onödiga kommentarer i tråden tack.

* Frågor m.m. skickas till mig eller Mia. Frågor som tas upp i tråden      kommer att tas bort o besvaras ej. Detta är för att slippa massa  onödiga kommentarer i tråden.

* Inga olämpliga bilder som te.x kan vara kränkande.

* Bilden ska vara tagen av dig, annars måste du ha tillåtelse till att  använda bilden.

Tävlingen kommer att pågå till den 20;e december. Sen väljer jag och Mia ut 5 bilder, röstningen kommer att pågå under 10 dagar (detta för det är jul under röstningen, annars kommer röstningen i fortsättningen att vara under 5 dagar).

Blir det mindre än 5 bidrag så kommer vi inte att fortsätta med tävlingarna längre. Tycker ni att bildtävlingen är en bra idé så får ni peppa varandra till att vara medGlad Annars tas tävlingen bort. Så nu är det upp till er!

Vi kommer att ha bildtävling varje månad, vinnaren får inte vara med och tävla nästa månad. Efter 12 tävlingar så kommer alla bidrag som vunnit att tävla. Vinnaren får då ett pris.

[kalelo]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Namn: Vinter nypon

Bilden är tagen: vintern 2008/2009, Sölvesborg

Det jag gillar mest med bilden: de varierande nyanserna som framkommer i nyponskalet.

smilax
1

Namn: Kaxig kisse

Bilden är tagen: i somras på min uteplats.

Vad jag gillar bäst med bilden: Den visar precis vilken attityd min Safir har. Tuff och mysig kisse som vill synas.

Bortse gärna från den stökiga uteplatsenSkäms

Fridaaaa
2

Vill bidra med min Pepsi.

Tagen: 27 november 2011
Fotograf: Jag

Valde denna bilden för att jag blev nöjd med den, Pepsi är ett så himla go marsvin och jag ville bidra med en av dem "saker" som får mig att må bra SkrattandeKyss

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

LillaBenice
2

Namn: Min älskade oh saknade smula

Bilden är tagen: runt maj juni 2010

Vad jag gillar bäst med bilden:Den säger så himla mycket.Jag hade henne från jag var 7 år tills i sommar när jag var 15.Hon fick antagigen en hjärnblödning eller något som hon dog av.Min älskade vän.en finare och snällare kanin får man leta efter.När jag hittade denna bild nu för att hitta en till tävligen börja tårarna rinna..Jag saknar henne enormt mkt,för mig är den här bilden helt enkelt mer än tusen ord och betyder så himla mycket för mig.

Jag saknar dig min älskade Smula:'( ♥♥♥

lodjuret
3

Jag brukar alltid tävla med bild på nån av mina husdjur för att jag älskar dom och det blir mycket kort på dom.
Men nu skickar jag in på en spindel som sitter i en blomma och har tagit ett bi i sina käftar….luring som har samma färg som blomman för att inte synas….Skrikandes

Emmisan
1

Han ger mig ro, styrka, bättre självkänsla och starkare självförtronde.

Bara min i mitt hjärta.

Mvh Emma Tange

[NoOrdinaryGirl5]
2

Namn; Jul med Familjen.

Bilden är tagen; 24 December 2010.

Vad jag gillar bäst med bilden?; En av dem tidigaste bilderna jag tog, och blev så väldigt nöjd med den eftersom att hela fokuset är på lillkusinen, som inte märker någonting =)

Neess
3

Namn: Spring Break

Bilden är tagen: 6 april 2010 i Arboga

Vad jag gillar best med den här bilden? Bella är väldigt busig å energisk. Men här på bilden har hon hittat en lugn plats bland blommorna, där solens stråla vidrör vi hennes päls. Hon ser nästan ut som bhudda i hund format.

Allt ordnar sig tillslut

[_annaH]
0

Sista dagen att skicka in era bidrag!

[_annaH]
1

Idag stänger vi tävlingen. Röstningen kommer nog upp under dagen/imorgon.

[_annaH]
1

Idag stänger vi tävlingen. Röstningen kommer nog upp under dagen/imorgon.

Inlägget är låst för nya kommentarer