Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett07-ot-utanför-ämnet
Läst 1348 ggr
Mia
0

God Jul!

God Jul till er allihopa! Hoppas att ni får en bra julhelg och att ni får umgås med nära och kära Glad Ska ni titta på Kalle Anka i år? Jag och familjen ska absolut göra det, kan ju inte bryta en tradition Flört

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Mia
0

Förresten så är vi 499 medlemmar i skrivande stund, kommer vi bli 500 stycken under julhelgen? Flört

Fridaaaa
0

God jul! Och tack för tomten:=D

Nja vet inte om jag ska se det, kan det utan och innantill ^^,

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[_annaH]
1

God Jul på er :)!

Självklart ska vi titta på kalle anka :D

[Vargöga]
0

God Jul. Tja det blir väl Kalle i år med men jag har mer och mer glidit undan alla dessa helger.

Mia
0

#2 Varsågod! Flört
Haha, Kalle Anka kan nog dem flesta utantill! Men jag tycker faktiskt om det, och det är lite roligt att se vilken ny disneyfilm dem har i slutet, så jag kollar alltid på det, haha.

#3 Kalle Anka är fortfarande roligt tycker jag Tungan ute Tjuren Ferdinand är ju för söt.

#4 Förstår dig, jag är inte mycket för julen iheller med tanke på min uppväxt men man får ju försöka, det blir lite vad man gör det till! Dessutom har jag bara min mamma och syskon att fira med, och även pappa på kvällen. Ingen stor släkt här inte Flört

[Vargöga]
0

Nä inte här med. Jag och flickorna samt deras farmor och farfar i år. Barnens far jobbar som vanligt. Han är på båt och har fått dom sämsta veckorna så varje år är han på jobb. Trist för barnen.

Mia
0

Förstår att det är tråkigt för barnen, lite jobbigt när man har ett sådant jobb. Man får försöka göra det bästa av situationen så gott det går Glad Kanske låta barnen få prata i telefon med deras pappa på julafton om man har rast på båten, om ni inte redan gör det förstås Glad

Fridaaaa
0

#5 Ja sant hihi :D
Brukar dock se "kan du vissla johanna" och Svenssonsvensson :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Vargöga]
0

Njae det är inte så mycket mess eller prat. Vi vill helst inte ringa och prata om någon är utomlands. Dessvärre sover han på den tiden då båten befinner sig i hemmanätet. Och nu är jag och flickorna i Sverige så då blir det heller inget ringa och messande. Men vem vet, pappa kanske offrar några cent till att ringa till barnen på julafton. Har inte pratat med honom om det ännu.

JohannaEkroth
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Martin
1

God Jul på er alla och om jag glömmer det innan dess - Gott Nytt år också.

Har för en gångs skull semester över jul så slipper jobba då, blir att fira med familjen och mina föräldrar på lillejulafton och familjen och sambons släkt (stor släkt!) på julafton. Mysigt skall det bli i alla fall. Sen blir det jobb på nyårsafton.

Sköt om er alla, och glöm inte att den bästa julklappen ni kan ge er själva är att ta hand om er och förstå ert värde. Man sätter gärna sina nära och kära i första hand - men om man inte tar hand om sig själv kan man inte heller ta hand om sina nära och kära.

mvh Martin