Bara 5 dagar kvar till julafton, dock ingen snö :(
Ingen jul utan snö tycker jag, liksom ingen julstämning.
Men har alla julklappar klara i alla fall, känns skönt! :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Har alla julklappar klara, ska bara slå in några sen är jag klar :D Längtar så sjukt mycket till julafton!
Om två dagar är det julafton! Längtar ni? Jag gör! Ska bli roligt att ge bort dem julklapparna jag har köpt
Åker även hem till Skåne imorgon, ska bli väldigt roligt och skönt att få träffa familjen igen, har saknat dem massor!
Hur ska ni fira jul?
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Ska fira jul med svärmor, hennes man,pojkvännen & hans 3 minsta syskon, då dem 2 äldre inte kommer att vara med pga en är sjuk (magsjuka ) och den andra skulle fira i Malmö med flickvännen sin :)
Sedan på eftermiddagen ska vi till mina föräldrar och fira:)
Jag längtar extremt mycket till jul :P
Jag ska fira jul hemma hos mina föräldrar med pojkvännen, sen på juldagen åker vi hem till hans familj :) (Dom bor 3.5timmar ifrån varann så blir svårt o fira på båda på julafton:P)
#4 Låter som en mysig jul! Jag ska också "pendla" lite på julafton, först hemma hos mamma med mina syskon och sen ska jag hem till min pappa 
#5 Haha, alltid roligt när man längtar extra mycket till något! Är du en sån som verkligen älskar julen?
Usch, jag ska åka tåg imorgon i tre timmar för att komma hem till familjen. Är så himla drygt när det tar sån tid 
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
#6 Ja det blir det nog :D Det blir vad man gör det till ;) hehe :D
Idag har jag skrivit till ett otalig annonsörer som säljer hundar eller omplaceras. Jag har skrivit långa mejl till alla och berättat om vad jag kan erbjuda och min situation. Har inte fått ett enda svar från någon. :(
Jag vet att en hund kommer att göra mitt självförtroende och självkänsla kommer att bli ännu bättre med en hund.
Allt jag önskar mig inorn är dig.. Men så blir de väll inte förstoss:(