Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett: 09-positivt-negativt
Läst 2082 ggr
Mia
0

Negativa tråden December

Rynkar på näsan

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Fridaaaa
0

Fortfarande förkyld :(
Och vädret är trist, ska rida med idag trots förkylningen så blir väl sängliggandes ikväll..

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Allamej
0

Begravningen är om lite mer än en vecka… Ett liv som bara släcktes på tok för ung.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Stiinisen
0

Mitt marsvin dog igår … :(
Sjuk.

// Stina och Kaninerna

Min blogg ; http://zetterberg.webblogg.se/

Mia
0

#2 & #3, beklagar enormt!

Flamman1
0

Tårarna rinner snart ännu en motgång! Fick idag mail om att jag är erbjuden två lägenheter jag vart överlycklig och skriv till hon jag skulle della lägenhet med och hon säger att hon inte kan flytta för hon har inte råd men vi har pratat i flera månader och då har det funkar. Så nu måste jag tacka nej till dom för mina föräldrar har inte råd att betala fulla hyran på dom två jag blivit erbjuden hade funkar om vi delat. Så nu kommer jag få bo hemma ett tag till.

Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är

[_annaH]
0

Så jävla trött på att andreas pappa klagar på allt jag gör Rynkar på näsan allt jag gör blir bara fel hela tiden, vill fan inte bo kvar här mer Obestämd

Flamman1
0

Är sjukt trött var i skolan från 8 till 19.30 igår och börjar 8 idag efter det ska jag till sjukhuset och dagen slutar sen med att jag ska jobba får vi se hur jag orkar allt det här, sov inte så mycket i natt heller hade för mycket och tänka på och tårarna bara rann :(

Fridaaaa
0

#6 Sånt är jobbigt :S

Vädret är trist, fryser osv :S

[_annaH]
0

#8 Jo, skrev lite fel, är andresa pappa som klagar på mig jämt :/ Ändrade de i inlägget nu :P,

Flamman1
0

Skulle bara sova nån timme ställde till och med alarm vid nio men vaknade nu kl4 kul lördags kväll jag hade då

Fridaaaa
0

Skakis fortfarande :S

Flamman1
0

Mår skit fick ett hemskt besked igår och nu får jag bara skit

Mia
0

Ska vara utan min pojkvän i tre veckor, vi fick inte tillträde till lägenheten några dagar tidigare och den nya delkursen på högskolan gör mig bara trött och sjukt omotiverad..

Allamej
0

Sjuk som en hund, muskelsvag och febrig… underbart nu när det bara är några få dagar kvar till begravningen… (sarkasmen är påslagen)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Mia
0

#14 Usch då, krya på dig! (Måste bara säga att vilka fina smycken du gör på din hemsida!)

Denna kommentar har tagits bort.
Flamman1
0

Har kommit på ett sett att slippa min huvudvärk tyvärr ingen bra teknik….

Fridaaaa
0

Snön kom herromdagen :/ Dock inte mycket men det ligger där :(

[_annaH]
0

Sjuk Obestämd

Mia
0

#19 Krya på dig!

Trött idag igen, som vanligt.. och sjukt nervös..

Flamman1
0

Vet inte vad jag ska göra känner mig inte hel längre fan säger jag bara allt har bara rasat och jag tror inte jag kan börja om att bygga igen ger nog snart upp totalt även fast jag inte vill att en person ska kunna krossa mig hoppades jag var starkare men tydligen inte men det var rätt person också som krossa allt den enda jag lita på

[Sniff]
0

Han går förbi mig i korridorerna och tittar inte på mig och jag försöker att inte bry mig men det är så svårt. En enda blick har jag fått på flera veckor och det var av misstag.

Mia
0

Har världens huvudvärk Obestämd

[Sniff]
0

Tappade kameran i golvet, så nu ska jag spara ihop och köpa ett nytt objektiv.

LillaBenice
0

hon jag går hos oh pratar ska sluta där så nu står jag i ett vägskäl..gå till skolans kurator,prata med ngn annan där hon jobbade eller också inte prata med någon..FUCK jag vill prata med henne för nu har jag gått hos henne i 1 år,jag litar på henne till 100 men men..sånt som händer..

Flamman1
0

Trodde aldrig det här skulle vara så svårt. Men att skriva ner det som hände då börjar tårarna rinna sjukt. Jag har ju pratat om det så många gånger

LillaBenice
0

jag har vart i från mamma i kanske 5 timmar oh saknar henne ngt enormt redan..JAG VILL KRAMA HENNE!:(

[M1nho]
0

Kännt mig vädligt ensam & obetydlig dem senaste dagarna..

Fridaaaa
0

Urkasst väder :(

Flamman1
0

Orkar inte hålla upp mitt eget huvud :S

Mia
0

Så kallt ute Obestämd

Flamman1
0

Kuggar nog på matte nationella :'( första gången i mitt liv jag inte klara matten helt sjukt nu är jag verkligen trött på den här skiten

Fridaaaa
0

Fick ont i knäet när jag red :( skit med…

LillaBenice
0

betygen sätts imorn..Jag kommer faan inte kunna sova förens vi får dom där jävla betygen..:(

Klarar jag mig inte + städar rummet får jag inte pierca tunga..:(

Flamman1
0

Tre dagar kvar tills jag fyller och jag vet att det jag önskar mig allra mest kommer jag aldrig få det är inget man kan köpa utan det är upp till en person men den lär aldrig vilja ge mig det

Mia
0

Klagar på vädret igen.. Ösregn och storm Obestämd

Fridaaaa
0

Måste med klaga på vädret idag. Blåst och regn = skit.
Vaknade upp med smått huvudvärk med :/

Flamman1
0

Totalt kaos i mitt huvud efter dagens servering. Vi var tre st förutom läraren och det var typ jag som sköte allt en av dom andra är osäker i servering och den andra har noll kol. Så jag fick sköta mina egna bord plus hjälpa dom andra. Sen kassan var det tydligen bara jag som kunde ordentligt så det vart kö medans jag visade min familj som var och åt runt i köket och hon som har noll kol stod i kassan. Jag som skulle träffa en kompis blir att åka hem och sova

[M1nho]
0

Saknar en person väldigt mycket.

Flamman1
0

Har insett att jag kommer inte klara det här själv måste hitta någon jag verkligen kan prata med för det här går inte längre jag en enda motgång får mig bara att bryta ihop och det knäcker mig totalt. Och när jag sökte hjälp så förlorade jag en vän. Så nu måste jag få tag i en pshykolog (stavning?) Eller kurator så jag inte förlorar nån mer vän till. Sitter just nu på en lektion och försöker låsas vara glad så att tårarna inte ska börja rinna. Min fasad jag har funkar snart inte längre:'(

LillaBenice
0

Idiot lärare… Kan ge mig G nu men kanske inte i slutbetyget jävla idiot.. Där rök min chans t gymn.. Jävlvidiot fitt lrare!!

Flamman1
0

Är så trött på att pappa inte tar sin astma på allvar kanske blir akuten för honom ikväll. Kul helg det här blir oroa sig för det ist för att vara glad att jag blir 17 imorn

Flamman1
0

F*n j*vla skit väntar nu på ambulans åt pappa

[Sniff]
0

#43 Hur gick det? Min syrra kunde inte andas en gång, det är nog en av de värsta sakerna jag någonsin varit med om. Kram!

Flamman1
0

#45 han vart inlagd. Det här är inte första gången det händer inte ens iår… Men det har aldrig varit så pass att ambulansen har behövt hämta honom. Hoppas han kommer hem idag! Blir nog den värsta födelsedagen jag haft iår! Jag är små sjuk, mamma jobbar och pappa är inlagd på sjukhus

[Sniff]
0

#46 Åh vad jobbigtRynkar på näsan

Men Grattis på födelsedagenSkrattande

Flamman1
0

Han vart kvar en natt till så inte firande idag iaf. #47 tack :D

[M1nho]
1

Ibland blir jag så trött på mig själv. Om man aldrig chansar vinner man aldrig..

Fridaaaa
0

Har inte minskat i vikt som jag ville :/

LillaBenice
0

Kulig jul pappa ska tydligen jobba..

Mia
0

#51 Vad tråkigt! Ska han jobba på dagen eller kvällen? Om det är på dagen så kan ni ju umgås senare på kvällen och är det på kvällen så kanske ni kan umgås på dagen? Glad

Flamman1
0

#51 det är.väldigt många som har föräldrar som jobbar jul Mitt huvud bara snurrar av yrsel

LillaBenice
0

52 typ så han kmr hem påveftermiddagen han jobbar natt.. Alltså börjar ntten innan 53 jo kg vet men han brukar inte göra de, vi har ALLTID gemensm jul, hr han fått så han ska jobba så brukar han få ta ledigt ohvde e inte så många chafförer som får jobba jul och midsommar..

[Sniff]
0

Jag har blivit sjukGråter

Flamman1
0

#54 Nä kanske det men sånt är livet

LillaBenice
0

Ja sånt är livet men det blir fortfarande inte samma sak när han ska jobba .. Den dära mysiga känslan lizom försvinner på morgonen:( men men :s

Flamman1
0

Vakna så här dags och har ett stort blåmärken på benet?!

LillaBenice
0

Blääbtrodde de va kul idag när jag vakna såvärvde imorn :(

[M1nho]
0

Jag har blivit sjuk Rynkar på näsan

Flamman1
0

Den här dagen kunde sluta riktigt illa flög nästan in i ett träd med huvudet först när jag var ute och red. Men hade tur att min häst drog upp huvudet så jag hamna på halsen på henne. Slog dock i ena armén rejält så jag har skit ont sen vart fick hästen lite värmeökning på ena benet och min huvudvärk vart värsta tänkbara mitt ute i skogen

Fjordell
0

Jag har varit förkyld i en vecka nu, och det tycks bara bli värre…

LillaBenice
0

Jag är nervös:)?

[M1nho]
0

Har ångest inför nyår. Det här året har varit det värsta året i hela mitt liv. Det nya året kommer förmodligen inte heller bli mycket bättre. Rynkar på näsan

Loveofmylife
0

Fick en sjuk ångest när jag var med min pojkvän idag, känndes som om jag var med mitt ex, så nu mår jag skit. Vill bara smsa min kille (För att känna mig lika hemma som jag brukar göra med honom) - dock vet jag att hans mobil är död.

Så lustigt att de skulle bli såhär just idag, efter bråker jag had emed honom igår. Inte min vecka!

Fridaaaa
0

Blåser ute = trist

Flamman1
0

Har fått förbud att tugga tuggummi :(

LillaBenice
0

det gör liite ont i tungan dock inte så mkt;PP

[_annaH]
0

Sjuk :/

[Sniff]
0

Har tänkt så mycket. Var en sväng på stan idag och jag är så osäker i sociala situationer. Jag kunde inte gå fram till den tomma kassan förän jag såg att någon annan betalade där, och jag ställde mig i kö bakom en kille och vågade inte titta på någon, utan försökte se ut som att jag vaar hur säker som helst och att det inte alls var konstigt att jag stod där, men hela jag tänkte bara på hur konstigt det måste se ut att jag gick och ställde mig där…

Mitt kort fungerade inte, prövade på två affärer. Nu kommer jag inte våga försöka igen. Jag som precis vågat börja använda det och börjat känna mig säker på det. Tur att julklapparna är färdigköpta.

Fridaaaa
0

Mår illa, ingen aptit idag :( Tvingar i mig lite dricka :(

Chieko
0

Ångest över en skoluppgift som är så rörig att jag inte orkar ta tag i den… Och över att lägenheten aldrig blir klar…

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Flamman1
0

Har en bettskena på natten för min käkes skull och idag när jag vakna så känner håg att jag får ont i tandfästet eller hur man ska säga och det känns som om tänderna är lösa :s Har även tappat all aptit äter en gång om dan om ingen tvingar mig och då är det hälften av vad jag brukar äta.

Fridaaaa
0

Frösit inatt! Fullt med frost ute. Hoppas det inte blir kallt inatt :/