Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett07-ot-utanför-ämnet
Läst 1555 ggr
[_annaH]
0

OT- v.52

Hoppas ni haft en trevlig jul! Och snart är det även nyår, har ni några speciella planer inför nyår ?

Mia
1

Jag hade en jättebra jul! Fick verkligen jättefina julklappar och fick en bra jul med bara mamma och syskon Glad Nyår har jag ingen aning om än!

Vad har ni för er denna veckan? Själv håller jag på att packa och städa och slänga saker… Jag och min pojkvän flyttar 2 jan Glad

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

[_annaH]
0

Fick reda på att bästa vännens mormor precis gått bort Rynkar på näsan

På nyår ska jag fira med 2 nära vänner och andreas :) Julen va väldigt lyckad med..

Ska spela bingo med andreas ikv haha :)

[Vargöga]
0

Tja julen gick väl så där men jag överlevde. :p

På nyår skall jag äta middag hos en väninna.

Idag har jag jobbat och varit på Pelaren. :)

[_annaH]
0

Åker hem till mina föräldrar idag :) Kommer även stanna där hela nästa vecka, sen börjar ju skolan igen :P

[Vargöga]
0

Yay jag fick min kamera idag och snart skall jag iväg och kolla på en kattunge.

Mia
1

Åh vad roligt att du ska åka och titta på en kattunge! Skrattande Hoppas det går bra!

Själv håller jag fortfarande på att flyttstäda, haha.. Har tagit spisen och ugnen och dammsugat och torkat golv, pjuuh! Nu klockan 3 kommer en person som ska köpa min soffa, så den har jag dammsugit av och gjort iordning Glad Får dock vara utan soffa i två dagar… Får väl kolla tv på golvet med en kudde Flört

Fridaaaa
0

Ska fira nyår med svärmor, pojkvän mm :=D Så lugn nyår :)

#5 Åh roligt med kattunge!:D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Vargöga]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja visst är det mysigt med en kattunge. Den är född runt den 10 augusti i år. Just nu heter han Sweet Hunter men han kommer att få namnet Ragge sen.

Fridaaaa
0

#8 Så söt ^^,

[Vargöga]
0

Tack. :)

Han kommer från Djurskyddet som tagit hand om djur som ingen vill ha längre. :(

Fridaaaa
0

#10 okej skönt att den får ett bra hem nu då :) förtjänarden :D

[Vargöga]
0

Åååh nu blir jag rörd. Oskyldig

Fridaaaa
0

#12 Säger bara sanningen. För kan slå vad om att du har ett varmt och kärleksfullt hem :)

[Vargöga]
0

Oja det har jag. Älskar djur och jag har varit utan djur länge nu. Mannen ville ju inte ha så i 11 år har jag fått vara utan fyrfotade vänner. :)

Fridaaaa
0

#14 Tråkigt liv utan djur. Jag har haft djur sedan jag föddes :D Glad att jag har hittat en pojkvän som gillar djur med :)

[Vargöga]
0

Ja det har verkligen varit tråkigt utan djur. Så fort jag lämnade mannen så började jag leta efter något djur. :p

Mia
0

Åh vilken liten sötnos! Själv har man fyra älskade katter Glad Vilken underbar gärning av dig att ta dig an en hemlös också. Har själv en hittekatt så vet hur underbart det känns när de får vara inne i värmen igen Glad

[_annaH]
0

Åh vilken söt en :)

Hemma hos föräldrarna har vi en hon katt, innan hon kastrerades så va hon så himla underbar, sov alltid med mig skulle speciellt ligga på halsen eller på huvudet, sen efter kastreringen så hände det något o att ligga o gosa eller så är ett stort nej för henne :/ Men ibland kan hon få för sig att lägga sig brevid en o mysa, alltså 1 gång om året :P 
Är man ute o går med hunden så kommer hon alltid fram från ingenstans o ska följa med på promenaden o går efter o jamar. Hon är underbar på sitt sätt men man saknar hennes gammla jag.

Ska själv skaffa katt inom kort :) Kommer dock bli en raskatt då :).

[Vargöga]
0

Tack Mia och Anna.

Mia
0

#18 Har hört ganska många som säger att deras honor blivit helt annorlunda efter kastrering. Mina tre hanar är precis lika underbara och gosiga som innan dem kastrerades, har en hona på 16 veckor som inte är kastrerad ännu och jag blir ju lite nervös för att kastrera henne med alla historier om honor som inte är lika mysiga efteråt, haha. För hon är verkligen en mysig katt som spinner jättehögt och ska sova nära nära Glad

Vad ska du ha för raskatt? Jag vill så gärna ha en ragdoll eller norsk skogkatt Glad

[Vargöga]
0

En ragdoll skulle jag också vilja ha. :)

Mia
0

Dem är så fina! Skulle vara riktigt roligt att prova på utställning någongång, det kan man visserligen göra med huskatter också Glad

[_annaH]
0

Jag vill helst ha en helig birma :) Men har man lust o lägga ut så mycket pengar är ju frågan :P

Mia
0

Tja, det är ju en engångssumma.. Men sedan kostar ju katter en hel del ändå varje månadTungan ute

Fridaaaa
0

#16 Hehe okej.
Jag älskar verkligen djur, får en att må bra<3

#20 Syrran har en kastrerad honkatt hemma hos våra föräldrar. Jag tycker hon blev lugnare efter kastreringen :)

Jag vill ha en bengal! Dem är så fina :) Men bondkatter fungerar superbra med :D

[_annaH]
0

Jahapp, nu är det slut mellan mig och pojkvännen om det bara är tillfälligt så ser det inte ljust ut endå. Löser det sig inte så ja, då är jag nog inte inne här på ett tag.

Allt har ju vart så bra den senaste tiden, men hans sätt att inte bry sig sårar mig nått så otroligt :( Fast det kanske är jag som förstört allt? Varför ska jag alltid bli så arg för minsta lilla?

"Jag tycker det är skönt att du är borta från mig, jag kunde slappna av den stunden du hämta vatten till mig" Känner mig så dum som får han att känna så Gråter

Fridaaaa
0

#26 Vad jobbigt :( Hoppas att det löser sig! <3

[Vargöga]
0

#26 Oj vad jobbigt. Hoppas att det löser sig och även om ni inte blir ihop så önskar jag dig en massa lyckokramar. <3

Mia
0

#26 Ojdå, vad jobbigt Obestämd Hoppas att det löser sig för er, om det inte skulle göra det så finns vi här och jag skickar en stor kram till dig!