Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett07-ot-utanför-ämnet
Läst 2139 ggr
[_annaH]
0

OT- tråd!

Glad

I OT trådarna kan vi skriva om allt möjligt!

Mia
0

Vad har ni haft för er?

Har ju inte varit så aktiv här, flyttade 2 jan och sen dess har de varit fullt upp med att packa upp och ställa iordning men nu börjar de äntligen ordna upp sig. Glad Har saknat er! Vi har blivit jourhem åt två små kissar med, känns så skönt och bra att kunna hjälpa hemlösa katter. Dessa två skulle skjutas Obestämd

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

[Vargöga]
0

Har inte gjort så mycket. Försöker att få till en design som jag lagat själv men den funkar inte riktigt.

[_annaH]
0

Själv har man varit hemma med familjen och haft det mysigt!

Idag började skolan igen, inte lång dag 3 timmar bara =) Nu kom även andreas hem så vi ska äta o sen ta en sväng till affären!

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har myst med pojkvännen mm i helgen.
Sedan var jag på ungdomsm. igår ^^,

Fick hem 2 små marsvin igår :D

Här är Enzo

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och Benzo :D

[_annaH]
0

Vilka sötisar du fått hem Frida :)

Fridaaaa
0

#6 tack! :D

LillaBenice
0

Ont i magen..

Flamman1
0

Helgen börjar nu och nästa vecka är det ingen skola (eller ja ska iväg med några i klassen upp till stockholm men det ser jag inte som riktig skola) för min del på måndagen och på tisdagen får jag börja senare något skönt!

Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är

[_annaH]
0

fredagen den 13e, ingen otur hitills :)

Flamman1
0

#10 Förutom det grymt skuma vädret så inget här med än ;)

[_annaH]
0

Hehe tur det :) Har faktiskt alltid haft tur på dom fredagarna :o Annars har jag alltid otur, ramlar, tar ner saker i affärer m.m men på fredagarna så har jag alltid tur? Lite skumt :P

Det enda med denna dag hittils är väll huvudvärken och vädret :P

Idag ska jag baka cupcakes med läcker frosting, ska även starta en blogg om mina bakverk! I måndags gjorde jag snöiga chokladkakor, grymt goda va dom!

Fridaaaa
0

Jobbat idag. Skojigt! :D

[Vargöga]
1

Har min ena tjej hos mig idag. Hon ville så gärna komma och gosa med mitt marsvin.

Skrattande

[_annaH]
0

Alla sitter nere o kollar på något båtprogram, bara jag som inte är intresserad, så jag sitter o letar akvarium+ kollar o mäter vart fan man kan lägga den i denna röra haha! Tänkte ett litet kar ca 54l. Skulle även ha bakat cupcakes men övningskörde och har segat hela dagen så får bli imorgon.

Mia
1

Mysigt med marsvin!

Har haft en bra dag idag, varit lite med min mamma sen gick jag och sambon på stan. Han köpte en ny kamera till mig och en ny väska som jag kan ha i skolan Glad Behöver en stooor väska! Börjar dessutom bli meganervös för på måndag börjar jag socionomprogrammet.

[Vargöga]
0

Härligt Mia. Jo det är roligt med marsvin.

Mia
0

Vad har ni för er? Jag började ju socionomprogrammet i måndags och har pluggat varje dag sen dess, haha! Enormt mycket plugg men idag hade jag en jättebra och intressant föreläsning så det är helt klart värd det Glad

[Vargöga]
1

Spännande. Har sökt några jobb häromdagen. Hoppas jag får det ena. :)

Flamman1
0

Jag försöker återhämta mig sen idrottsgalan. Samtidigt som jag har problem med mag smärtor.

Fridaaaa
0

Jobbat idag, skojigt! :D

[_annaH]
0

Vart hemma hos föräldrarna hela helgen, riktigt mysigt :) Vi va bla. i en fiskaffär, eller aa en kille som föder upp fiskar som hobby, riktigt fina fiskar, vi va där nästan 2 timmar bara för att han börja prata om sitt liv, att hans dotter sagt upp kontakten oså. Tycker synd om han men aja va ska man göra =)

Idag ska jag och Andreas åka o köpa ny kaninfoder och spån,hö och en ny toa till pepsi, sen kanske vi åker o lämnar in min dator på lagning, beror på när jag slutar idag :) Sen ska jag mysa med mina bebisar! När jag är borta från dom så vaknar jag alltid mitt i natten och tror att ja glömt ge dom mat, så jobbigt o vara utan dom 2!

[Athinea]
0

Ligger i sängen och funderar på något som jag glömt bort totalt,
- i år ska jorden gå under.. igen.
Haha… Suck..

Borde egentligen sätta mig med engelskaboken och plugga lite grann, men jag tror jag går och lägger mig istället. Jag är fortfarande trött, fick en sömnlös natt i princip.. Morr :(

Fridaaaa
0

Jobbat idag. Gick superbra!
Dock var inte vägen dit eller hem den bästa, så dem hade plogat oerhört dålgit :/ Menmen

[Athinea]
0

#24 Vet hur det är. Livet på landet.. Eller vad säger man? ;)

Fridaaaa
0

#25 Hehe precis ;) Fast hellre livet på landet än Livet i storstan/stan för min del ;)

[_annaH]
0

Jaha, idag/imorgon ska jag lämna in min dator på lagning. Så kommer inte va inne här så ofta på ett tag, kommer nog få låna Andreas dator då o då :)

Flamman1
0

Har skrivit personligt brev och cv idag:) imorn blir det troligen att åka in till stan och gå runt och lämna det till olika butiker och restauranger eftersom jag är ledig imorn :D hoppas bara någon vill anställa mig

Mia
0

Hoppas det går bra för dig med att lämna cv och sånt!

Jag har shoppat en del tack vare min fina pojkvän. Har köpt lite kläder och även klippt mig! Så skönt att äntligen ha en rak och fin lugg, inga slitna toppar och en frisyr! Vi har också köpt en ny klösmöbel till katterna. Imorgon ska jag fika med en vän och sen fira mamma på kvällen Glad Ska bli superskoj!

[Vargöga]
0

Jag bara måste skriva något för indexen ligger just nu på 666, en sifferkombination som jag inte gillar. har inget emot satan och men jag har fått avsmak på just denna sifferkombination. :p

Mia
0

#30 Hahaha Tungan ute

[Vargöga]
0

Hehe. Ja visst är det sjukt. Men har man ocd så har man. ObestämdSkrikandes

Mia
0

#32 Tyckte det var lite roligt Glad Alla sätt är ju bra för att få upp indexet något Flört

[Vargöga]
1

Hehe ja men precis. Skrattande

Haha nu kom jag på en artikel jag skall skriva om. *hemlis* Tungan ute

Mia
0

Haha jaså? Nu blir jag allt nyfiken Oskyldig

[Vargöga]
0

Nu är artikeln uppe. Skrattande

Flamman1
0

#29 det var några som lätt lite intresserade och skulle kolla på det men vi får se hatar den väntan "/ Mailade rektorn igår om bidrag till min praktik för jag ska har praktik i ett annat län får vi se hur mycket av det han anser skolan kan stå för men min mentor försöker komma på olika sätt så att skolan står för allt haha

[Vargöga]
0

Idag blir det en tripp till stan. Skall på samtal med min psykiatriker. Hon har jour denna helg på avdelningen så det är därför som jag kan träffa henne på en söndag.

[Vargöga]
0

Nej inte nu igen. Nu är indexen nere på 666 igen. Flört