Går inte ner i vikt :(
Hej alla.. Vill bara skriva av mig lite av mina funderingar.. Har hållt på med LCHF sedan September och har bara gått ner 3.5 kg. Har inte skött mig till 100%.. Kanske sköter mig 1-2 v och sedan faller ja för frestelsen.. kanske chips, godis el ngt annat smarrigt under 1 kväll sen börjar ja om igen..
Nu är ja inne på 3:e veckan utan fusk och ja SKA inte äta ngt otillåtet på ett bra tag framöver. Nu vill ja satsa 110% liksom.. Men nu e de så här att vågen står still för tillfället..
Hur lång tid tog de för er att komma in i en jämn viktnedgång? Tror ni ens ja kommer komma in i det? Jag har ca 10 kg att gå ner. Å tro mig, jag behöver det..
vill bli smal NU, helst igår liksom :P! Tålamod NOLL ungefär.. Nää men har förstått att ja får iaf ge de ett seriöst försök nu! Är trött på fläsket som hänger på magen.. Hur lång tid tog de för er(främst kvinnor som hade ca 10 kilo att gå ner)att börja gå ner?
Det tar längre tid för en person med bara lite övervikt att gå ner, än för en person som kanske har 50-60 kg att gå ner. Så det är inte alls ovanligt att det blir som du beskriver. Jag gick ner 10 kg på ett kick (dock inte med LCHF) och nu när jag har ca 2 kilos övervikt så går det i snigelfart.
Man får helt enkelt se till att träna upp tålamodet och kämpa tills man klarar det!
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Gå in på kolhydrater iFokus där finns det många som hållit på med lchf i flera år så dom är kunniga..
Men sen funderar jag..hur mycket du väger egentligen?? Hur lång är du? För 10 kilo är ingenting!Eller jo om du är 1,10 kanske?Men är du av normallängd 1,65-1,70 är det ingenting
Men det är så att när man har så lite att gå ner så tar det längre tid men som sagt gå in på kolhydrater iFokus så finns det hjälp och råd!