Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett: 09-positivt-negativt
Läst 2773 ggr
Mia
0

Positiva tråden Januari

Inte bara ny månad utan nytt år också! Glad

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Mia
0

Imorgon flyttar vi!!

Fridaaaa
0

#1 Roligt! Glad

Trött idag, men så är det när man är upp till 2 på natten hihi Glad
Men bra idag idag

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

LillaBenice
1

Spelat sims hels dagen:) gjort kladdkaka nu på kvällen också:))

[NoOrdinaryGirl5]
1

Börjar snart sista terminen på Gymnasiet!! :D (Y)

Fridaaaa
0

Ska skritta Gazze idag = avslappnande :=D

Flamman1
0

Gick upp tidigt gick ut och sprang en halv timme hängt tvätt och mycket mer om en och en halv timme blir det att åka in till stan och handla lite sen blir det stallet. Blir att fortsätta så här nu så kanske jag klarar tävlingen jag ska vara med i, i maj. Enda jobbiga är att jag somnar tidigt igår vart det runt tio trots lov men men är glad för det

Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är

Flamman1
2

Jag fick VG på nationela provet i matte trotts att jag inte orkade göra hela provet kan säga att det vart en stor lättnad!Skrattande

Fridaaaa
0

#7 Har skolan redan börjat ?:)

Flamman1
0

#8 nä jag fick det mailat för att omprovs tillfälet skolan har är nu den 5onde så vi behövde veta innan om vi behövde göra omprov eller inte vilket jag trodde jag skulle behöva

[Vargöga]
2

Sitter och chattar med en kille. Typ första gången sen jag skilde mig. :P

LillaBenice
2

Fick trillingar på sims 3 idag:D

Flamman1
1

Tjoho två arbeten klara nu är det BARA 4 eller 5 arbeten till som ska vara klara innan måndag!

Flamman1
1

Kollade på mitt kurs papper kom då fram till att tre av uppgifterna jag har kvar behöver jag inte lämna in för än i sommar och två av dem till jul. (En av lärana den jag har två arbeten att lämna in till har sagt att tack vare min situvation så är det okej att jag lämnar in senare) En stor lättnad kom! Kanske jag kan få njuta lite de sista dagana av lovet. Sen är jag snart klar med den största av arbetena och då har jag gjort allt i den kursen kan bara vänta på att den ska avslutas!

Heja mig säger jag bara.

LillaBenice
1

Var oh åt pizza med famiöjen och min brors tjej :))

[M1nho]
1

Jag har börjat träna igen :)

LillaBenice
1

Spelade kort med familjen, beställde the sims 3 leva livet igår med.

Fridaaaa
1

Pojkvännens operation gick bra! :=D

LillaBenice
1

17 vilken tur !:) hälsa krya på dig t honom:D

Fridaaaa
0

#18 Ska göra det :)

Blueberry95
1

Ska äta god mat. :)

[Vargöga]
2

Jag och äldsta dottern sitter på en varsin dator, fikar och dricker läsk. En helt vanlig fredagkväll. :)

Fridaaaa
1

Sitter här och myser med "skruvar" (slags typ chips fast lite nyttigare) och Pepsi Max (minst kalorier av läsk-sorterna plus goood).
Får se om det blir film senare:)

isafisa
1

Nyss kommit hem från en heldag med en av mina bästa vänner, haft tjejdag hela dan med massa snack om allt möjligt och badat jacuzzi :D

[M1nho]
1

Jag har nyss köpt 12st posters med min favorit grupp. Så nu är det bara den långa väntan kvar för att få det, men så värt det. Måste bara hålla fingrarna i styr och inte köpa något mer bara..Oskyldig

Flamman1
1

Klar med ett till arbete nu! :D Det var det sista jag var tvungen att vara klar med innan skolan börja igen. De nu tre resterande får jag ta tag i när jag får tid och ork men ska bli klar med dem snart hoppas jag men har ingen broska

LillaBenice
0

Skrev ett långt blogg inlägg utan att myshowroom dampa;) dock tappa jag internet anslutningen men jag spara de i skrivpogramet.. Så nu är de uppe :) tur tt jag fick syn på att de sde hoppat ;)

LillaBenice
0

Skrev ett långt blogg inlägg utan att myshowroom dampa;) dock tappa jag internet anslutningen men jag spara de i skrivpogramet.. Så nu är de uppe :) tur tt jag fick syn på att de sde hoppat ;)

[_annaH]
1

Ser ljust ut för mig och Andreas :) Efter flera timmars prat så kom vi fram till att fortsätta på förhållandet och att båda ska försöka bättra sig. Funkar inte det så får vi se då vad som händer :).

(Har vart inaktiv hela veckan, men nu är det ändring på det!)

Mia
1

#28 Åh vad skönt! Glad

Har blivit jourhem åt två katter, så just nu har vi sex katter med våra fyra egna.. Glad Känns bra att kunna hjälpa hemlösa katter!

Flamman1
1

Härlig ridtur idag inte för kallt och så kom det små snöflingor sen var hästen helt underbar idag och överaska mig med sitt lugn när hon inte ser vad som är under alla grankvistar mm

Fridaaaa
1

Fick hem 2 marsvin idag! :D

LillaBenice
0

Kollat på några bra filmer nu..:)

isafisa
1

Lång promenad med mn sambo och valpen, jätte kallt och skönt :D

XxKimxX
1

det är snö ute Glad

"Våra brister gör oss till människor."/Daniel Adams Ray

[Torahzen]
0

Jag har rensat ut en massa wellpapplådor och lämnat på återvinningscentralen tillsammans med trasiga glödlampor. OJ, så skönt!

Flamman1
0

Hade grymt kul igår i köket trots festen i mitt huvud

LillaBenice
0

Blää har fortfarande Ont i magen men ifag testar jag iaf att gå t skolan får vi se hur de slutar om de slutar på sjukan elr hemma..

LillaBenice
0

Oj dw skulle självklart postas på negativa

[Vargöga]
3

Har sedan någon dag tillvaka ett marsvin här hemma. Nu letar jag en kompis till honom. :-)

Fridaaaa
1

Jobbat idag :)

Mia
1

Har haft en rolig dag idag, fick en ny kamera och en ny väska som jag kan ha till skolan av sambon Glad

[M1nho]
0

Äntligen fått tabletter som ska göra min hy bättre Glad

isafisa
0

Skrivit tenta idag, det gick över förväntan tror jag! Sen har jag ätit god mat med sambon och varit på bio, en ovanligt lyxig dag för två fattiga studenter :D

Flamman1
0

Har fått nya kläder idag och jag mår bättre! :D

KaiPon
2

Fick höra att jag är omtänksam då jag frågade en för mig ökänd kvinna om hon var okej då hon satt och grät i biblioteket idag Skrattande

Plus att jag i och med det lyckades vinna över min sociala fobi ännu en gång :D

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[_annaH]
0

Börjar äntligen tillfriskna :)

Fridaaaa
0

Ute och gått med Gazze idag, skönt.

Fått en dag att jobba imorgon :D

Flamman1
3

Fick MVG i matte A kursen och uppmaning om att om jag vill läsa fler kurser så skulle jag säkert klara det galant.

LillaBenice
0

Åh va kul flamman1

isafisa
0

Klarat 20 min på en crossover maskin på gymmet, när jag började orkade jag knappt 5 min. Så nu är jag LYCKLIG!

LillaBenice
0

Tror min klass fatta förut att jag var riktigt förbannad på dom! Oh de känns bra för då kanske dom fattat

KaiPon
0

TotalBiscuit och Jesse Cox spelar Terraria. Hysteriskt kul.

Plus att jag har Heart of Gold Hiroto Version på min iPod nu :D 3 minuter och 23 sekunder med bara Hiroto <3

Mia
0

Socionomprogrammet är i full gång och det är så himla roligt Skrattande

KaiPon
0

Ingen skola idag~ <3 Som alla torsdagar. Hehe. :D

LillaBenice
1

Skrattat åt de mästa idag :D

Flamman1
1

Fick jätte mycket bra kritik av gästerna på min maträtt jag gjorde idag känns kul när man inte mår bra :)

[M1nho]
2

Insåg att om ett år och några dagar så är jag 18år. Då ska jag ut och resa och ingen kan stoppa mig Oskyldig

LillaBenice
0

Precis bytit tung piercing smycke :))

Mia
0

Det snöööar! Skrattande

Fridaaaa
0

Halsont = borta yes! :D

KaiPon
0

Varit rökfri sen i onsdags :D ^^

Plus att det snöar :D

[_annaH]
0

#61 Åh va kul! Har själv rökt i 4år och slutade i oktober förra året, och jäklar va bra man mår! Kämpa på bara, början kan vara jobbigast men sen blir det bara bättre o bättre :)

Ska fixa massa idag tsm med älskling :) Så det kommer bli en bra dag idag!

KaiPon
0

#61 haha tackar. :) Hade lite problem med det i morse, röksuget kom som bara den, men har än så länge lyckas hålle mig borta. Använder mig av klubbor istället XD

[Athinea]
2

På fredag flyttar jag och pojkvännen ihop i världens mysigaste tvåa.. Längtar ihjäl mig! :)

[_annaH]
0

#63 Hehe:P Jag kände alltid ett extremt röksug efter kaffet, ibland så satte jag på mig jackan o gick ut innan jag kom på att ja röker ju inte längre, så vanan va svår att få bort. Men du klarar det :) Jag åt mycket choklad/klubbor och drack mycket läsk när jag blev röksugen, sen börja man sakta glömma bort ciggen och röksuget. O tänk va mycket pengar man sparar i månaden! Blir 600kr rikare varje månad, och det är först efter man slutat röka som man förstått att jäklar gav jag verkligen 600kr i månaden på cigg?!

Men du kan alltid PM:a mig om det är ngt! Ibland är det skönt o prata med någon som gått igenom samma sak =)

KaiPon
0

#65 Man tackar =) Alltid kul att höra att man har folk att vända ig till :3

Flamman1
0

Har ridit tre gånger idag eller dom två första kan man nästan säga var en omgång men men grymt kul var det. Sista gången bjöd även på lite rodeo då en unghäst som är under inridning vart lite bråkig och det smita av sig men jag höll mig kvar samma sak med hon som red unghästen. Hälsa även på en släkting idag som vart jätte lycklig av att jag kom förbi. Så känner faktiskt riktigt glad idag! ^^

Fridaaaa
0

#64 Grattis! :=D

Jobbat idag, gick superbra! :=D Första gången på det stället, hoppas det blir fler gånger:=D

[Athinea]
0

Inte långt kvar tills vi flyttar nu :)
Har inte alls lika ont i ryggen idag heller.. Denna dag blir nog helt okej faktiskt!

LillaBenice
0

Jag är lite positiv idag trots allt som hänt

Flamman1
0

Ledig imorn :D

LillaBenice
0

har vart glad idag _äkta på riktigt!
_det känns faktiskt konstigt

Fridaaaa
0

Allting har ordnat sig med planering av veckan, hoppas det blir så med hehe :)

[M1nho]
1

Kommit igång med träningenTungan ute

swedensess
0

ridigt idag<3 :D

LillaBenice
0

Fick en komentar om att jag spg glad ut idag! De kändes kul faktiskt!:)

KaiPon
0

En hel massa klubbor + LM.C i öronen hela dagen.

Kan det bli bättre? Gud, så många minnen som kommer tillbaka. Tusan vad jag önskar att jag hade en TARDIS eller nåt så jag kunde resa tillbaka i tiden och leva om konserten igen!

[Vargöga]
1

Jag planerar en flytt och har sökt jobb. Skrattande

Fridaaaa
0

Blev inringd så ska jobba imorgon yes! :=D

#78 Hade inte du precis flyttat? :)

KaiPon
1

Haha jag fick min syster att hitta till iFokus nu =D

[Vargöga]
0

#79 Japp det har jag. Har bara bott i min lägenhet i drygt en månad. Tungan ute Nu skall jag söka mig vidare till fastlandet (Finland alltså).

Fridaaaa
0

#81 Hehe okej ;)

[Vargöga]
0

Men nu ångrar jag mig. Skrikandes Vill ju inte flytta från min lägenhet och min "support" bakom mig.

KaiPon
0

Jag är glad och längtar tills jag får mitt studiebidrag. Har hittat världens finaste docka som jag ska beställa *o*

Mia
1

Har världens bästa mamma som vi ska fira imorgon! Och världens bästa pojkvän som låter mig shoppa kläder och klippa mig Glad

[Vargöga]
1

Härligt Mia. Jag kommer att få hjälp att ordna upp mitt liv. Känns bra att man har bra uppbackning utan samhället (psykiatrin)

Mia
0

#86 Det är det Glad Skönt för dig att du får hjälp och stöd!

[NoOrdinaryGirl5]
2

Gått ner 10 kilo :D:D:D

LillaBenice
1

rasar yttligare en gång i vikt!:D

[Sniff]
0

Nu ska jag verkligen försöka vara vegan! Det känns så roligt och spännande och bra. Allt är som bra nu, nästan. Imorgon ska jag och min kompis börja på allmänlydnadskurs med hundarna, med en superduktig instruktör.

Och mitt kattprojekt går framåtSkrattande

[Vargöga]
0

Är det inte svårt att gå över till vegan?

LillaBenice
0

vart ute på lång promenix med Loosy idag igen:D

[Sniff]
0

#91 Jo, eller nej, eller det beror på hur man ser på det och hur man gör det, tror jag. Det är ju inte så jättestor skillnad från att vara laktoovovegetarian till att vara vegan, bara att byta ut lite saker så att man inte äter något från djur. Och det tänker jag klaraSkrattande

KaiPon
1

Fått pengar idag, och kommer då alltså få fyra nya dockor, istället för bara en. Varav en är Limited och säljs inte längre om jag förstått saken rätt :D

[Sniff]
0

Brorsan fyller åtta år idag! Skrattande

[Vargöga]
0

#93 Okej då är jag med.

Idag fick jag en läkartid så jag kan få injektioner alternativ kortisontabletter. Vi får se. :P

LillaBenice
1

Är riktigt glad idag oh när jag tänkte på en jätte rolig sak så är jag nära oh börja grina för jag är så glad;)

[M1nho]
1

Förvirrad men ändå känns det så rätt Tungan ute

Flamman1
0

Är hemma idag och är sjuk kanske inte så positivt men fick då lite tid att söka några fler extra jobb och ska snart ta och försöka plugga lite om jag orkar

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.