Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett: 09-positivt-negativt
Läst 2165 ggr
FruThea
4

Lite peppning till alla kvinnor!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Värt att tänka på. Hörde det på nån film eller tv-program för inte så längesen minnns inte vart och sen såg jag den här bilden! :) Har tyvärr ingen källa att ge.

LillaBenice
0

Får jag låna den oh lägga upp på fb?!:D

FruThea
0

ja för mig får du det, bloggen jag hittade den på hade också lånat så kan tyvärr inte uppge första källan.. men antagligen finns den på bildsajten weheartit!

Epica
0

Sant så sant :)

Cazzos
0

Undrar också om jag får lägga upp den på facebook? Oskyldig

LillaBenice
0

men då passar jag på att lägga upp den:)

[Vargöga]
0

Bra ordspråk. :)

jenna_dark
0

lägger ni upp den på fb så passar jag på och snor den också:)

vill bara tipsa om ett radioprogram jag lyssnat på ett tag..radio1´s egna Eva Ruzs har ett program mellan 10-12 varje vardag om "personlig utveckling", "relationer" och självkänsla…hon är bra på att peppa och lyfta en, en aning! Har lärt mig en massa nyttigt genom att bara lyssna.

(programmet finns som podd också och på radio 1 hemsida..)

och nej, jag är inte sponsrad för att göra reklam, men programet ÄR ett av dem bättre för självkänslan)

Life is a bitch if you are...

LillaBenice
0

Vad har den för siffror eller vad de heter typ som att fm hade 103.6

[Vargöga]
0

Du kan inte gå efter siffrorna eftersom det är olika i olika delar av landet. :-P Leta reda på P1 på internet så kan du få fram den kanalen som är närmast dig.

LillaBenice
0

Just ja haha;)

jenna_dark
0

Ja men det är inte p1 utan nåt som heter radio 1. de har en hemsida, radio1.se

Life is a bitch if you are...

[Vargöga]
0

Ah okej. :P

Mia
0

Tycker bara det är bra att ni tipsar varandra om radioprogram om självkänsla eller tvprogram eller böcker och liknande. Det är ingen reklam tycker jag, utan vi är ju här på sajten för att stödja, peppa och ge tips och liknande Glad

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.