Boktips
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har ni några feel good böcker som ni kan tipsa om? 
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Jag kan tipsa om "Ensamma hjärtan och hemlösa hundar"
Den är skriven av Lucy Dillon.
Även boken "En dag" 
"Good Enough- Bli fri från din perfektionism" av Elizabeth Gummesson.
#3 Roligt med fler boktips 
"The Heroin Diaries"
den förändrade min syn på livet, även fast jag själv inte är eller har varit missbrukare så får den en på något knepigt sätt att tänka om, tänka positivt!
och sluta inte läsa om den bara känns bedrövlig!
den känns bedrövlig i början, sen upptäcker man hur underbar den är!
jag är inte samma människa idag som innin jag läste den här boken!
jag är helt förändrad! åt det positiva hållet! :))
det är och kommer alltid att vara den bästa bok jag läst!
boken som hjälpte mig att förändrade mitt liv! :)
Två boktips till alla tonårstjejer är "Egoboost!" av Isabella Löwengrip och "Du äger!" av Mia Törnblom.
#5 Det är en jättebra bok 
Big Fish tyckte jag var en feel good film, har inte läst boken än, men om filmen var som den var så måste väl boken också vara det, eller? 
Annars får jag nog säga The New Vampire's Handbook, en jätterolig bok, men det är just en humorbok, men den fick mig att skratta högt på tåget ett antal gånger. Jag mår alltid bättre när jag får skratta, så definitivt en feel good book.
Innehåller bland annat tips om vilken sorts människor man som vampyr kan äta säkert, utan att orsaka uppståndelse t.ex. inte äta kändisars blod, med så mycket papparazzis över allt så lär man bli tagen på bild om man försöker
. Om man ska suga kattblod, var försiktig, för de biter tillbaka och så'na saker. Mycket användbar bok med många goda råd (fråga inte hur jag vet det
).
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Jag kör mitt rejs och tipsar om alla Mindfulness-böcker. Ta vilken som helst ni hittar i butiken. :-)