OT - vad gör ni i helgen?
Som rubriken lyder: vad gör ni i helgen. Själv skall jag försöka hålla mig på fötterna och stanna hemma från sjukhuset utan att bryta ihop och åka tillbaka.
Jag kommer inte göra något speciellt, förutom att ta det lugnt. Jag och Andreas har vart sjuka och börjar tillfriskna. Filmkväll kanske :)
Skönt att ni börjar tillfriskna, det är ju inte så roligt att vara sjuk.
Vad för film skall ni se på?
Tar det lugnt ;) Och passa på att städa huset. Jobbat nu 4 dagar i rad och nästa vecka blir det med 4 dagar i rad, då hinns/orkas jag inte det ^^,
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har vilat idag. Konstigt så kan jag inte somna på dagarna på avdelningen men här hemma kan jag det. Det måste bara vara för att jag är hemma i min egen säng och inte har en massa ljud utanför dörren hela tiden.
Jo det känns väldigt skönt, blev inte mycket sömn, Andreas hostade hela nätterna, fick ögoninflammation och fick ut ögondroppar, det visade sig att han va allergisk mot dom… Halv 3 på natten blev jag väckt av han, ögonvitan va helt blodsprängd, han kunde knappt se något och det brändes. Happ då ringde vi sjukvårdsupplysningen o prata med dom nästan en timme, nästa dag fick vi tid till en ögonläkare. Fick ut nya droppar och äntligen börjar det försvinna :) Tyckte så synd om min älskling! Kan säga att jag blev livrädd när jag såg han!
Film blir det nog inte utan det blir pizza bagning och sen ska vi titta på gladiatorerna på 4play då vi missa mer än halva nu. :)
Jag har tränat i helgen, äntligen har jag kommit igång med träningen igen!
Känns väldigt roligt och bra. Har även varit lite på stan med min mamma, hennes pojkvän och min pojkvän. Fick en sjal av mamma och en liten fotoram av min pojkvän
Sen köpte vi glass och åt det! Idag tränar jag igen och tvättar och har mig
En bra helg helt enkelt!
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Låter härligt Mia.
Jag är tillbaka på avdelningen och blev lite ompysslad.