Träning ger självförtroende
Jag har upptäckt att träning ger bra självförstroende. Har tränat i helgen och det har faktiskt känts bra efteråt.
Jag tog mod till mig och travade dit och sa att jag ville bli medlem och nu är jag det. Första gången jag gick dit (igår lördag) var jag nervös men det gick bra.
Så om ni vill boosta erat ego så gå på träning. 
Modigt av dig att våga dig dit!
Har också börjat träna igen och visst ökar det ens självförtroende, känns väldigt bra varje gång man har vågat sig dit och sen när man har klarat av passet/gymmet
Vad tränar du?
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Ja visst är det så.
Jag testar olika pass just nu för att se vilken av alla dessa jag trivs bäst med och sånt. Nu har jag kommit fram till att dansbaserade pass inget är för mig, har svårt att kordinera mig och när jag äntligen fått in en övning så har dom redan kommit över i nästa. Så nä, inga dansbaserade övningar för mig.
Det jag fastnat för är Kettlebell, Switching, Boxercise och CxWorx sam styrketräning.
Har inte provat några av dem passen men dem verkar roliga
Jag går också på en massa olika pass mest för att alla låter så roliga och spännande, haha. Har mest gått på danspass, mage och rygg och pilates. Prövade även ett spinning pass men det var rena döden 
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Vad duktiga ni är! Själv får jag aldrig tummen ur för att ta mig ut på promenader. Fast jag brukar tycka det är kul att promenera i närområdet dit jag flyttar och har nyligen flyttat. En promenad har jag varit på och hittade en damm och det verkar bli väldigt fint där nu när våren och det gröna kommer igen. Men det har inte lyckats motivera mig mer för det..
Har skadat ryggen och det är bara asfallt överallt där man kan gå här närmast, så det tar emot för det också.
Ja, nu vet ni 
Det ÄR jättesvårt att börja med något, oftast har man tusen undanflykter till att inte fara ut. Men när man väl kommit sig för det svåraste så mår man mycket bättre av det. 
Jo känner väl till detta fenomen. Men det ÄR svårt att motivera sig när jag Vet att jag kommer få ont i ryggen av att gå på asfalten. Men håller på att bygga upp mig mentalt, det blir lite lättare att bygga när solen är framme också.
Japp det håller jag med om. Har man en skada så skall man ju vila den och inte utsätta sig för något som gör ont.
Mm fast börjar bli trött på det då jag haft problem i flera år nu. Vill så gärna motionera och jobba, men i vissa fall och från dag till dag så är det svårt att veta hur mycket som inte är för mycket.. Plus att det inte syns utanpå oftast, så det är inte alltid alla som jag möter förstår att jag inte kan göra samma som dem eller förr.
I några dagar nu så har jag läst om bekanta som börjat ur och springa. Blir också sugen på det, men det kan jag glömma. Halkade ner från trottoarkanten och det var inte skönt för ryggen så springa lär inte funka haha
Vet precis hur det är. Har själv problem med ryggen och en hel del leder.
Tråkigt är vad det är. Men fint väder har jag i alla fall idag och har därför suttit på balkongen och motionerat läsmusklerna i ögonen hihi
Själv tänkte jag fara ut och cykla. Köpt en cykelpump men det visade sig att den var för lite för mitt däck.
Så jag fick inte däcket pumpat.
Typiskt! Kolla på en mack om du kan pumpa där. En del har munstycken som passar cykelventiler. 
Ja jag får nog montera ner däcket och sedan ta det till en mack. Det var min tanke med. Men det får bli en annan dag. Kanske imorgon när jag ändå skall till labbet och lämna blodprov.
Wiihoo kom nyss tillbaka från en promenad på 20 minuter. Gôtt, men vinden är lite kylig ännu.
Härligt cavalo.
Här regnar det så jag kommer inte ut (äger inga regnkläder eller stövlar).
Ja det var skönt. Hade inte gjort något om vinden var lite varmare dock
men soligt i alla fall.
Nä vad synd. Hoppas det slutar snart och solen kommer fram så du får dig en promenad. Jag tänkte faktiskt på regn när jag var ute och gick. Om det kommer lite regn nu och sen blir lika soligt som det varit de senaste dagarna så kommer det bli jättegrönt fort här. Man kan ju alltid hoppas!
Hmm, sant!
Jag började gå ut o jogga i tisdags, o gud va bra jag mår! Mitt självförtroende är verkligen i topp!
Toppen annah