April-skämt
Idag är det ju första april, har ni lyckats lura någon? Eller själva blivit lurade? 
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Ja jag lurade min pojkvän.
Sa att det stod en älg vid bilarna ;) Han trodde på det hihi :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
NÄ ingen har lurat mig idag. 
Jag lurade min äldsta katt, Malle. Han satt på köksbordet och då sa jag åt honom att "vi ska iväg och köpa en katt nu som du ska bli pappa åt" och då tittade han på mig och sprang iväg 
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Jag lurade min pojkvän att jag blev stångad av en tjur(jobbade igår) han kolla på mig o sa att jag int får jobba där mer haha! Nu efteråt så skulle jag inte tagit ett sånt skämt :P Men han pusta ut när jag sa "april april"
Eftersom jag är så DÅLIG på att skämta så blev det inget mer. Försökte allt, men skrattade i 10 minuter innan jag kunde berätta.. Då vet alla att nu tänker hon ljuga om något xD
Förra året däremot, lurade jag mamma genom telefon, då vi skulle åka ner till dom. När hon svarar så säger hon att hon fått magsjuka. Tusan! Det skulle va mitt april skämt. Aja får säga att ja oxå fått det :P Så vi båda hade tänkt på samma skämt haha!
#34 Sådan mor sådan dotter? ;P
Själv sa jag bland annat (i en fotogrupp för Jrock på Dayviews) att jag inte längre gillar jrock utan bara lyssnar på Justin beiber och att jag skulle spamma jb bilder senare..
Några av mina vänner gick på det och blev lite oroliga först, innan de (längre ner) såg 'Innan ni freakar ut, kolla datumet ;)' XD
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/