På klassresa med de sämsta vädret.. Har ett x antal lager med kläder på mig …

Har haft sjukt ont i huvudet har haft de i två dar nu alltså värre än vanligt
Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är
(Ursäkta ordet)
Bajs väder!! :(
Inga kaniner ute.
Hoppas det bara är fint väder på avslutning. 
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Hittade en av mina hamstrar död idag och fick avliva en ökenråtta…. Ingen strålande dag.
De här suger..! Cyklade mer än mitt knä klarar av på klassresan så nu kan ja inte stödja på höger ben pga de gör för ont! Då ja måste för att inte överbelasta vänster hoppa på kryckor inorn, ska egentligen ha gjort de sen förrgår kväll men hade inte möjlughet att få tag på några :((( ledsen tjej
Hungrig! :(
Hade feber idag så jag kunde inte träna.
Finns ingen tid på vc den här veckan.. Min skuldra kommer akdrig acceptera stt jag hoppar på kryckor hela veckab mär den inte ens acceptera de igör;((
Måste stressa fram en slutsats på en rapportskrivining tills imorgon, som jag endå inte kan få mer än G på ….
Negativt just nu är definitivt vädret. Student- och skolavslutningstider, och det har ideligen regnat här och varit allmänt ruggigt. Hur kul är det på en skala? Nej, usch. Håller tummarna för att kommande vecka inleds med solsken, så alla fester, utomhusaktiviteter och dylikt kan hållas som planerat!
Extrem smärta i knäna:((
Mobilen är ganska screwd. Hoppas den klarar sig! <3

Skolan har helt tagigt över mitt liv, eller nästan. Jag slipper tänka på allt annat som händer omkring mig. Men ändå somnar jag varje natt med tårar som rinner ner från min kind. Det till och med har hänt i skolan mer än en gång gör allt bara värre. Åh nu så tror jag att jag inte kommer klara samhälls kursen! Jag som älskar samhälle skulle ha läst sam inte restaurang om det inte hade varit för min olycka. Jag klarar inte den känslan jag klarar inte ett IG när jag knappt klarar vg:n Just nu vill jag bara ge upp. Har ingen jag vill prata med om det heller. Trots att jag vet att jag har underbara vänner som skulle lyssna och hjälpa mig. Men det trodde jag om en annan person också som jag trodde jag kunde lita på till 200 men som bara svek och för att slippa den smärtan igen väljer jag att vara tyst, hålla allt inom mig låtsas som allt är underbart.
Är jätte förkyld =/
Ont i fingret idag :/
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Kommer sakna min klass nu under sommaren
Vet att när jag ska upp med kompisen till kompisens stuga kommer jag ha mens, hela veckan när vi är där också. :( Kommer inte kunna bada alls. :((
Vädreet hos mig suger!

Föll av min medryttarhäst igår så har ont lite här och var idag
Stör mg på en viss person grymt mycket.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hade en "vän" här inatt, han skulle få krasha här över natten då han inte tog sig hem. Men det visade sig att han hade en ordentlig snefylla och började snacka massa skit å va jobbig mot min hund. Så fick ta tag i han å sen ringa en annan killkompis som kom å kastade ut honom. Sömnlös natt alltså och inget bra humör alls :S
Regnigt väder på RixFm Festivalen… :/
Aj min svanskota.