Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett07-ot-utanför-ämnet
Läst 1471 ggr
[_annaH]
0

Midsommar

Vad ska ni hitta på till midsommar?  Glad

[_annaH]
0

Själv har jag inget planerat just nu Glad Ska ringa en vän o se vad hon har för sig, annars blir det midsommar firande med pojkvännen och hans vänner !

[Rosethorn]
0

Jag ska till min farmors sommarstuga i Halland. Nästan alla släktingar kommer att vara där, så det blir mycket människor. Det är både bra och dåligt, kan jag känna. :>

Sedan tror jag att det kommer vara något firande inne i byn (det ligger i Haverdal, en vacker tätort långt till väster i Halland) med bullar, saft och kakor. Och säkert en hel del aktiviteter för yngre barn.

Hoppas verkligen inte att man ska tvingas dansa runt någon midsommarstång. xD

isafisa
0

Jag ska fara iväg på en dejt som varar hela helgen :P Så blir intressant ;)

Fridaaaa
0

Inget inplanerat just nu Glad

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Vargöga]
0

Jag vet att Pelaren har öppet några timmar så jag tänkte fara dit och fira med dom.

Lill-Mari
0

Jag ska vara ensam hemma som vanligt,det är inte frivilligtGråter

Mia
0

Jag ska till danmark, köpenhamn med några vänner och fira midsommar där Glad

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Maja2
0

Jag ska jobba på mitt härliga jobb, slutar kl 20, då ska jag ta en promenad med hundarna. HOppas på bra väder :)

flisan708
0

I morgon ska jag och en väninna hem till en annan väninna till mig på midsommarfest. Från början skulle jag och min väninna träffas men sen blev vi bjuden på festen. Ska bli kul. Jag är inte van att fira midsommar då jag jämt annars brukar jobba den helgen. Men i år har jag semester så nu ska jag fira.

[_annaH]
0

Nu i sista sekund så blev det bestämt att vi och ett par vänner ska vara här och grilla och ha det mysigt!