Hur påverkas vi?
I dagens läge så handlar allt om smala, kanske lite för smala tjejer som gör reklam för kläder, speciellt bikini och baddräkter. Dom är solbrända och har den perfekta kroppen. Hyn är näst intill helt perfekt. Allt är ju endå nästan bara photoshopat.
Hur tror ni att vi påverkar utav detta? Påverkas vi på ett positivt eller negativt sätt?
Jag kan direkt säga att jag påverkas enormt negativt på detta! Jag får så otroligt dåligt självförtroende när jag ser deras "perfekta" kroppar. Mina tankar går då "varför kan inte jag ha så fin kropp?" Och jag tror inte jag är den enda som tykcer det i nuläget tyvär 
Jag tror det påverkar de flesta mer eller mindre. Det är ju beklagligt att de fortfarande använder sig av för smala modeller.
Nej jag påverkas inte.
Gjorde det innan men inte nu. Har insett det, att man duger som man är. Man ska inte vara som "alla andra", eller som kändisarna. De mår i regel inte själva bra men visar inte det för allmänheten.
Många påverkas negativt av det tror jag, en önskan att passa in. Och är man inte som modellerna och kändisarna, passar man inte in.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag tror jag påverkas undermedvetet, men samtidigt vet jag att jag ser bra ut som jag är. Men det är ju i bakhuvudet hela tiden faktiskt..
Jag påverkas mer av facebook. När mina klasskompisar lägger upp dessa "perfekta" bilder och skriver något om att dem typ är med henne eller han eller någonting. Det får mig att känna mig dum och värdelös när jag sitter hemma här och gör ingenting.
Always <3