Hår
Tänkte fråga er om vad ni har för hår. Långt, kort, snaggat, krulligt osv osv. Trivs ni med eran frisyr? Om inte, vad skulle du då vilja ändra på.
Jag kör snaggat med en lugg. Idag rakade jag bort det som växt ut sedan förra rakningen. Nu är det 9mm "högt". Luggen vet jag inte.
Jag har hår som går ned över axlarna. Haft samma frisyr länge nu men den är bra för jag kan ha det lite som jag vill.
Spännande. Har ni något klippt till en frisyr som ni sedan ångrat?
Har väl mellanlångt…lite längre än till axlarna.
#3 MÅÅÅNGA gånger….
Fick håret klippt hos frissan och sen dess har jag aldrig satt min fot i en frisörsalong…
Klipper hemma och då blir det allt annat än bra…får ibland ett ryck och klipper av allt.
Hade nästan ner till rumpestumpen men klippte av det till axellångt..aldrig ångrat något så mycket som det. 
~mikkan
#3 När jag pluggade för några år sen hade jag kort nästan svart hår i några år. Har det på körkortet så jag blir påmind om det.
Häftigt. Jag har någon konstig frisyr på mitt körkort.
Jag har långt brunt hår (över axlarna) som är lockigt. Har alltid haft samma frisyr, lite uppklippt fram och jämnlångt resten.
Det jag funderat på att göra är att slinga det igen. Har haft svarta, blonda och mörka bruna slingor innan, men funderar på trefärgat igen så då blir det nog mörkare brunt, blont och rött som gäller. 
Låter coolt, tycker jag iallafall! Konstraster är roligt
#8 Skulle säga ljusbrunt när jag ser på bilden :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#9 Haha ja, nu när du säger det så har det nog tappat lite av sin färg (Gjorde blonda slingor, fast alldeles för många) :o
…eller så är det bara jag som i 14 år haft mörkbrunt hår och aldrig färgat det som ser det som blont ;)
Långt blondt hår har jag :) Är väll nöjd med min frisyr men skulle vilja ha någon ny, men vågar inte prova nått nytt :P
Jag älskar mitt hår! Det är bra längd, bra färg, enkelt att sköta och jag får alltid komplimanger för hur tjockt och fint det är.
Mamma klippte det alldeles för kort förra sommaren, då låg jag i sängen en hel dag och var helt deprimerad… Men nu har det växt tillbaka och jag klipper mig själv när det behövs.