Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett: 09-positivt-negativt
Läst 1296 ggr
[_annaH]
0

Positiva tråden Juli

Glad

[_annaH]
0

Är hemma hos min underbara familj :)

Fridaaaa
0

Går bra på jobbet :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

LillaBenice
0

Slutat jobbet, sommarlov

LillaBenice
0

Slutat jobbet, sommarlov

Fridaaaa
0

Hittade bra saker på marknaden idag :D

labradorebbsan
0

Har en underBar familj o djur

Flamman1
0

Slutade idag ett av mina sommarjobb och dom vill att jag kommer tillbaka snart igen :D Har äntligen börjat övningsköra och har bara kört några gånger men det går riktigt bra :D

Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är

flisan708
0

Har idag bestämt mig för att förgylla hösten och vintern med att åka på lite mässor.

Fridaaaa
2

Kommit in på mitt förstahandsval på högkolan :D
Plus att det flyter på bra på jobbet :D

dextrosol
1

Två dagar sen kanske… men vad tusan :)

I måndags gick det bra på travet (där jag både jobbar och brukar ha häst till start).

Först så fick jag veta att jag ska flyttas från entrébommen på Fornaboda Travbana (där vi släpper in kuskar och hästar osv.) för att 2013 jobba i totokassan vilket jag velat sedan jag var runt 15 år (är nu 19 år).

Runt 2 timmar efter det meddelandet så skulle en av våra hästar ut och tävla, hästen gjorde bra ifrån sig och vann plättlätt, vinnaroddsen på henne var på 11 gånger pengarna och såklart så var jag duktig och spelade för en gångs skull på våran egen häst.

Spelade möjligen 10:- men fick tillbaks 110:- :), bästa måndagen NÅGONSIN!!!

[_annaH]
1

#10 Va roligt!

På fredag ska jag o 2 tjejer till fira våra födelsedagar tsm, den ena har redan fyllt o dn andra fyller på fredag o ja på måndag :D Kommer bli grymt kul!

På tisdag ska vi även till skara sommarland :)

Mia
0

Jag har en fin familj, fina vänner och en fin pojke i mitt liv. Jag är rätt glad ändå Glad

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

flisan708
2

Igår när jag bara ville förlänga förlänga mitt abonnemang fick jag en surfplatta. Kul mdd ny leksak å bra att ha vid resor.

Fridaaaa
0

Fick mycket gjort igår, hoppas på att få mycket gjort idag med, för imorgon är det jobb som gäller :)

Mia
0

Har en underbar familj och övriga människor i mitt liv Glad

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.