Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett15-självkänsla
Läst 1055 ggr
Mia
0

Skolstart/Jobbstart

Har ni börjat skolan än? Eller kanske börjat arbeta igen? 

Hur känns det för er att vara tillbaka igen? Glad

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Mia
0

Själv läser jag på universitetet och börjar den 3 september. Jag ser faktiskt framemot att få komma tillbaka till universitetet och fortsätta läsa min utbildning som jag har valt helt själv och som jag tycker är väldigt spännande och intressant Glad Dock ser jag inte framemot alla tentor och långa dagar och allt pluggande man måste göra.. Flört

Fridaaaa
0

Jag börjar på högskola nu den 3 sep. Ska läsa till förskolelärare! :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

PiganX
0

#1 Vad är det för utbildning? Glad

Jag börjar nian snart, det är ännu inte klart exakt när det blir. Jag kommer att plugga på distans, ska välja linje för gymnasiet snart så nian kommer att anpassas efter det, så att jag slipper plugga alla ämnen, och vet vilka jag ska satsa allra hårdast på, så jag har störst chans att lyckas. Jag har ju knappt gått i skolan sen sjuan, så jag har en hel del att ta igen. Tur är ju att jag är så lättlärd och intensiv när jag väl sätter igång.

Till gymnasiet är det planerat att jag flyttar hemifrån. Jag vet dock inte i vilken stad jag ska plugga, och inte heller vad jag vill gå. Lärarna tycker att jag ska gå högskoleförberedande, men jag vill komma ut i yrkeslivet så fort som möjligt. Jag är såå less på skolan.

[_annaH]
0

Jag har redan börjat, 3v senFlört Börja dock med praktik och har 3v kvar :). Kommer inte bli mycket skola för mig, endast 3 dagar i veckan. Måndagar och fredagar är jag "ledig" då jag ska läsa engelska C ¨på distans. Ska bli härligt!

Mia
0

#3 Jag läser till socionom Glad

isafisa
0

Jag har klarat en vecka av min universitetsutbildning till energitekniker nu, och det är väldigt lugnt än sålänge :) Känns bra att ha något att göra samtidigt som jag har stro frihet då den är på distans. Jätte härligt helt enkelt :)

LillaBenice
0

Blrjade första året på fordon den 20, jag trivs så jäkla bra, allt känns perfekt , värdens bästa klass , vecorna går FÖR SNABBT!