har haft huvudvärk i fyra/fem dagar.. 
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Funderar på att hoppa av skolan… är förvirad och mår redan dåligt bara av att tänka på skolan vet inte längre vad ajg vill
Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är
Imorgon blir min vän av med telefonen i en vecka så då kan vi inte ha kontakt (det ingår i hans behandling).
ser livet som ettika just nu.
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Är det tillåtet att vara så här trött? :/
Kan ej sova mer
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vill inte börja skolan.
Min mage är i uppror :/
Håller på att bli förkyld.
Är förkyld :/ suck
#9 Krya på dig!
Menaen försvann för prick en vecka sen, nu är den tillbaka, så tar ut pstaven På torsdag.
Menaen försvann för prick en vecka sen, nu är den tillbaka, så tar ut pstaven På torsdag.
Är inte alls på bra humör!
Körde en lektion med körläraren, och han vet att vid korsningar så blir jag nervös och får panik. Då skulle han demostrera o jag skulle inte göra ngt annat än o hålla i ratten, vi närmar oss en korsning i högre fart och jag trycker ner kopplingen o bromsar för att jag blev rädd. Då blir han så sur o irriterad för att jag förstörde det han försökte visa! J*vla idiot säger jag bara!!! Han kan väll inte bli arg på en för det? Även fast han visste att jag blev rädd o nervös oså vid korsningar! Fick inte köra den sista kvarten bara för att han skulle visa 100 ggr för att han inte fick visa första gången. Näe har inte lust o ta körkort längre 
#13 Jag tror han bara vill ditt bästa, att du ska klara det.
Inte kul att få panik, vet hur det är, fick smått panik i backar, kan få lite fortfarande trots att jag har körkort. Kämpa på! :)
Min morsa tog kontakt med mig idag.
Jag är smått förkyld, och det går ju som aldrig över :/ Jag vill kunna träna igen!

Är jämt trött spelar ingen roll hur mycket jag ön sover
Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är
Det är september nu, så jag hänvisar er till en annan tråd.