Lite tips!
Hej halloww Marshmellow! (Failad stavning men vem bryr sig egentligen?)
Nej men nu ska jag fösöka vara lite seriös, Här kommer lite tips för bättre självkänsla/självförtroende:
1. VARJE morgon när du vaknar så ställ dig framför en spegel, Kolla dig själv djupt in i ögonen och säg: Shit vad snygg jag e! För att inte tala om cool, Riktigt awesome alltså.
2. Se allt det lilla som något stort, "Enjoy the little things in life, Beacuse one day you ´ll look back and realise they wera the big things <3"
3. Gör något galet! Sminka dig helt crazy och tuppera upp håret och klä dig som ett knassas number one! Gå sedan ut på stan och vinka till alla och säg: Hej hej, Ha en trevliga dag! Nej men typ, Gör något helgalet bara för att du e bäst!
4. Du är bäst, Så är det bara! Eller nej förresten du är inte alls bäst…..Du är bättre än bäst :D
Ha det gött flodhäst, Eller vad man nu säger, HAHAHAHAHAHAHA ;P <3
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
Jag har några ganska viktiga saker att tillägga, hoppas du inte tar illa upp.
1. Istället för att försöka få självkänslan/självförtroendet bättre genom att försöka intala sig att man är snygg, så ska man försöka intala sig att man är värdefull som person. Varför ska utseendet ha sån stor betydelse för självkänslan?
"Jag är en värdefull person som är värd att älskas".
4. Ingen är "bäst", för ingen är bättre än någon annan människa. Jag återkommer till förra citatet, och tillägger att alla är lika värdefulla.
1. Ja men i den värld vi lever i är det ju så "viktigt" med utseende så många kanske inte har självkänslan på topp just därför ;) 2. Nej men det är ju inte det jag menar heller, det är ju inte bara en som läser detta, Right? Så då är ju alla som läser detta bättre än bäst så ingen är bättre än någon annan? Och tyvärr så tar jag lite illa upp :P
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
#2: (1) Ja, eftersom det är så viktigt med utseendet så är det just det vi behöver träna bort. Vi behöver lära oss att se värdet i hur vi är som människor, värdet ska sitta i hjärtat och i själen, inte i utseendet. Om vi jämt ska tänka att utseendet är det enda som är viktigt och att det är det som förbättrar självkänslan så är det ju självklart att man mår dåligt. Du kan läsa mer om hur jag tänker ang det i den här artikeln.
(2) Ja, så kan man ju också tänka.
Tyvärr kan ju vissa misstolka det, och tro att dom ska tänka att dom är bättre än nån annan, eftersom du skrivit att man ska intala sig själv att man är bäst. Om alla skulle gå runt och tänka att dom är bäst, så skulle det ju sluta i kaos eftersom folk skulle sluta se värdet i varandra.
Varför tar du illa upp? För att jag inte delar dina åsikter? 
Hihi, kunde inte låta bli att bli lite så där små glad när jag läste ditt inlägg, och punkt 3 är alltid rolig att utföra. ^^
Tummen upp från mig i alla fall. 
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋