Redan trött … Ush

Mår dåligt, har troligen nån förkylning i kroppen eller så har jag fått borelia det är bara och vänta och se
Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är
Ont i halsen, kan inte jogga, jobbigt att bo ensam för första gången. Osäker på vad jag gör här,
är sjuk… så himla passande nu i kursstarten.. 
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Krasar och knäpper som tusan i knäet… Inte kul :/

Min morfar gick bort igår morse, det känns hemskt sist jag såg honom hade han just vart hos läkaren och var överlycklig för att alla värden osv var jätte bra. Åh nu är han borta helt ofattbart :'(
Jag är för rädd att bli sviken.
Tog slut mellan mig och killen idag, förhoppningsvis bara tills december-januari, men det är en lång tid.
Är dessutom 5 år sen min morfar dog, imorgon.

Kan inte svälja ordentligt så jag kan knappt äta eller drika "/
Fryser:(
Jag vet inte egentligen, Något känns bara så j*vla FEL! :o
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
Allting är fel.
Mår så jävla dåligt.. Var glad ett tag, sen gick jag in på iFokus sajter och såg hur mycket skit en viss person skrivit om mig. Som jg dessutom litat på och berättat allt för. Tack för det. Är så arg.
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Har träningsvärk i benen och fördubbla mig imorse
Sjukt att droger behövs för att få må bra en dag.
Hade fruktansvärd yrsel imorse. Måste dessutom vänta 2 veckor innan jag får komma tillbaks till bup.
Jag avskyr min utbildning, vill inte vara här, vill flytta hem och börja göra något nytt. Är ledsen, trött och orkar inte försöka mer även om jag vet att jag måste.

Jag och några till bråkade med en lärare igår, imorn ska vi ha ett möte ang detta

Var på min morfars begravning idag. Var det värsta jag har gjort… Bröt ihop flera gånger och klara knappt att gå fram till kistan och lämna rosen. Jag saknar honom så sjukt mycket kan inte fatta att han är borta, det gick för fort.
Saknar "pojken" (vi ä inte tsm, men ä typ på g;) )
Saknar "pojken" (vi ä inte tsm, men ä typ på g;) )
Har tappat känseln i vänsterarmen helt nu, kanske borde ta och kolla upp det någon gång.
Jag är tom. Det är inte han som har dött. Det är jag.
Vet inte vem jag är, Var jag är på väg eller vart detta kommer sluta. Det är inte normalt för mig att må bra nu eller Äsch jag vet bara inte vad jag ska göra…
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
Saknar den jag var för ett år sen.