Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett: 09-positivt-negativt
Läst 2028 ggr
Alibi
0

Negativa tråden - Oktober

(Hoppas det inte gjorde något att jag startade dessa trådarna, hittade inga till Oktober? :O)

Känn er fria att skriva!

I'm gonna let my little light shine

mausan
0

Att jag är så sjukt jävla ful

@ the gym

Alibi
0

#1 Om det är du på bilden på din presentation så kan jag försökra dig till 100% att så är INTE fallet! Glad

Saga12
1

Inte i närheten av att vara ful ens!

[twtw]
0

detta va väl en negativ tråd? men annars håller jag med Alibi och Saga12

jag hatar mig. något är fel på mig. folk förstår inte. "inget är fel med dig! du är som alla andra!" dom har fel. jag är tolv år och har ett gosedjur som heter papi och en 17 år gammal snuttefilt som jag älskar. Skratta hur jävla mycket ni vill. jag är sjuk, förlåt mig

Alibi
0

#4 Jag är 20 och sover fortfarande med min stora gosiga gosedjurskanin bredvid mig i sängen. Jag vaknar ibland och håller om den, hihi! :')

[twtw]
0

mysigt

[Zlarviig]
0

Jag är så äckligt blyg och osocial. Jag har aldrig haft en kille i hela mitt 16 åriga liv. Jag är ful. Jag är lat. Jag är tjock. Jag hatar att träffa nya människor. Jag får panik ångest när jag är stressad. Den enda jag kan prata med är min hund. Jag är alltid sjuk eller ledsen. Mitt rum är fult och stökigt. Jag är så jävla fattig. Jag känner mig så jävla ensam.

Alibi
0

#Jag har inte heller haft en kille och är också galet blyg. Du har folk att prata med här om du vill och du är absolut inte ensam! PM.a mig gärna ifall du vill prata eller bara gnata lite skit. :D

[Zlarviig]
0

#8 Men min kompis som är ett år yngre har haft flera stycken. Och min lillasyster också. Och när folk ifrågasätter det så blir det ännu jobbigare.. Tack så mycket! Det ska jag göra! :D

Alibi
1

Men pyttsan, bry dig inte om det! Vad spelar det för roll hur många pojk/flickvänner man har haft? Och det är ju helt normalt att inte ha hittat den rätta, jag är inte där på långa vägar själv! Jag har inte haft några seriösa förhållanden heller.

Mia
0

Tack för att du startade tråden, Alibi! Jag (sajtvärden) har varit borta ett tag men är nu tillbaka igen, så det var väldigt snällt av dig! Glad

Negativt är att jag har en tenta snart, på onsdag, som jag knappt har pluggat till och kan alltså nästan inget.. suck!

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Fridaaaa
0

Snälla, man ska inte skriva att man är ful osv för alla är fina på sina sätt! Vet att det är "negativ tråd" men denna sajten är för att man ska få bättre självkänsla och det får inget genom att skriva att dom är fula osv :)

Extremt trött, har salstenta om en vecka osv, trött!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mia
0

#12 Visst är sajten till för att få bättre självkänsla och ökat självförtroende, men människor som tycker att dem är fula får ju givetvis skriva av sig om det dem känner så att vi på sajten kan peppa dem och stötta dem! Naturligtvis tycker inte jag att någon på sajten är ful, för precis som du skriver så är alla fina och bra på sina sätt, det gäller bara för alla att försöka komma till insikt och det kan vi hjälpa till med genom att stötta och peppa. Glad

Fridaaaa
0

#13 Fast jag tycker att det drar ner andra. Att andra med kanske börjat att tänka så osv, men det är vad jag tror och tycker….

Mia
0

#14 En person som redan har bra självkänsla och självförtroende kommer inte att påverkas av att andra skriver att dem är fula. Men har man dåligt självförtroende/självkänsla så kan man absolut hänga på i dem tankebanorna, men det är då man får skriva av sig här på Självkänsla, så att vi som finns på sajten kan stötta och peppa och hjälpa. Annars finns ju privata rummet där man kan skriva om mer "negativa" saker så att inte alla kan läsa det.

Fridaaaa
0

#15 Nej inte en som har bra, men en som kanske redan har dåligt kanske får sämre men det var bara en tanke :) Bättre att ha en specikig tråd där man kan få skriva av sig ?:)

Alibi
0

#11 Så lite så! :)

Jag förstår vad du menar #12 och visst, det ligger lite i det men om det nu är det som verkligen ligger och pyr i en så är det ju klart att man ska kunna vända sig hit. Det heter ju som sagt "negativa tråden" för att man ska kunna häva ur sig det man vill. Kanske är detta något ni kan starta en egen tråd för om ni vill disskutera detta vidare. :)

Mia
0

Är så jobbigt att tentaplugga… Obestämd Allt annat är så mycket roligare.. till och med att städa är roligare

Fridaaaa
0

#18 Håller med, har med tentaplugg :/

Alibi
0

Jag är så förvirrad över mina känslor. Så orkeslös med att "träffa den rätta". Orkar inte.

mausan
0

att jag åt middag idag

@ the gym

Fridaaaa
1

#21 Middag är ett måste, man är ett måste för att kroppen ska fungera :)

Brr sitter och fryser :( Vet inte varför :(

Saga12
0

Det negativa i mitt liv är just mitt liv…

Fridaaaa
0

Är sjuk :(

[Zlarviig]
0

Har inte kunnat sova på hela natten. Fick ett blodtrycksfall och svimmade nästan. Är så sjukt trött att jag varken gått till skolan ellet ätit idag. Har ingen matlust överhuvudtaget. Har sjukt ont i magen och mår illa. Jag är rädd att jag inte kommer kunna somna idag heller så jag vågar inte gå och lägga mig.. :(

Saga12
0

"25

Låter inget vidare. Sova som är det bästa sm finns. Närmare död kan man nog inte bli. Dessvärre vaknar man upp till en ny hemsk dag varje morgon…

[Zlarviig]
0

#26 Det ÄR verkligen det bästa som finns.. Jag som längtade till helgen så att jag kunde sova hela dagarna. Men nej.. För något år sen fick jag panik ångest attacker när jag skulle sova. Och jag vill verkligen inte att det ska hända igen… Jag sov ungefär en halvtimme varannan natt.

LillaBenice
0

mår dåligt igen… :/

mausan
0

fick blod på lakanen när jag skar mig

@ the gym

LillaBenice
0

Mitt knä oh mage gör ont.. Förut var met magen men nu har knät gått om, kan knappt gå på de.. Hata dåliga doktorer som gjort dom värre än dom skulle vart med slatter.. Fuckoff

Inlägget är låst för nya kommentarer