Nytt år
Nu är det Januari och nytt år! Hur känner du inför det nya året? Har du stora förhoppningar? Ska du förändra något hos dig själv? Har du satt några mål för det nya året som du vill uppnå? Dela med dig! Själv ser jag framemot det nya året och jag har inte direkt några konkreta mål men det jag vill försöka uppnå är: 1. Träna regelbundet 2. Skippa coca cola helt och hållet, dra ner på godis, annan läsk och snacks 3. Umgås mycket med min valp och gå på kurser och bara ha kul 4. Fortsätta studera och klara av mina studier på socionomprogrammet
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Jag har en del mål, men det är inte hela världen om inte alla uppfylls ;) Skriver ner några! :)
• Stressa mindre, planera bättre & håll rutinerna :)
• Äta (ännu) mindre skräp och gott, haha. Röra sig är bra med ;)
• Göra naglarna minst en gång varannan vecka
• Träffa gamla kompisar oftare (har flyttat så vi ses inte så ofta)
Hoppas alla får ett grymt 2013 och uppnår sina mål eller håller sina nyårslöften! :)
#1 Visst är det inte hela världen om de inte uppfylls! Jag säger hellre mål än löften, för mål kan man bryta och misslyckas med på vägen medans löften låter värre ifall man bryter dem, haha!
Jag kom på en sak till som jag glömde skriva, jag ska ta hand om mitt yttre bättre! Smörja in kropp och ansikte varje dag för jag blir så himla torr på vintern, klä mig snyggt, inte bara gå runt i mjukisbyxor bara för det är bekvämt utan verkligen använda mig av min garderob 
#2 Exakt så tänkte jag med, haha!
Har förresten samma mål om att sluta skrota runt i mjukisar så fort jag får tillfälle.
Jeans är snyggt!
#3 Tror även att det är lättare att hålla sina mål än löften, just för att de är mål lixom 
Haha ja, det är så bekvämt att bara dra på sig ett par mjukisbyxor istället för att "tänka ut" en outfit.. Men jag ska bli bättre på det! Iallafall när det är skola och såna saker 
Jag har inte heller några direkta mål eller löften, men jag ska försöka stärka min självkänsla, lära mig säga nej, och visa att jag är värd mer än bara skit! Har haft enormt jobbigt med folk som tryckt ner mig, och jag har alltid sökt bekräftelse, men nu ska det bli ändring på det!
#5 Bra saker att försöka bättra på! Sånt gör ju skillnad :)