Negativa tråden Januari

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Lite irriterad och sur
Ångest över plugg + en artikel och så ångest över ångesten..
Ångest över skolan just.. Men ingen ork att ta itu med det som orsakar ångesten. Det känns överväldigande.
I positiva tråden hoppas man på ett bättre år… kan meddela att världssvälten, djurutrotningen, djurplågeriet, krigen och ekonomin fortfarande kommer gå upp och ner som det alltid gör. Finns inget sk "nytt år", det är bara påhitt. Jorden har snurrat ett varv, that's it, det gör ingen som helst skillnad för världen.

Försöker få ihop referenser så jag kan åka till USA till hösten men har bara fått en
Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är
Tror verkligen inte att jag klarar av skola imorgon..
Har huvudvärk till och från nästan varje dag nu, måste börja reda ut vad som är problemet…
Känner mig sådär pigg :/
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Skolan har börjat igen :( usch.. sämst.

Fick veta en riktigt tråkig/jobbig sak idag
Killen jobbar 12-timmarspass från idag fram till helgen… hinner ju knappt se honom alls :(
Tror inte min kille blir på speciellt bra humör idag. Kom i säng sent, har gått bilar utanför fönstret hela morgonen pga får-flytt. Jag skulle öppna bilen och då började den tuta. Hunden skulle prompt ut o göra sina behov och då kommer brevbäraren och hunden skäller som sjutton… stackarn.
Huvudvärk typ hela tiden:(
jag ska få tandställning idag :( alltså kommer jag ha tandställning på min student och i grekland och allt.. kommer inte vilja prata eller le på flera år. och vad ont jag ska ha då.
Igår tog det slut med pojkvännen.. Jag har ingen aning om vem jag är, det är helt tomt på insidan…
Vissa människor kan ju bara gå oh dö..!

Är sjukt nervös trots att det ett ett bra tag kvar
Känner att jag har flera 1000-lappar för lite på kontot för att överleva med all studentlitteratur som ska köpas…
Burr, för energi tjuvar! Vissa människor kan verkligen suga ur en all energi!
idag gör det ont i munnen :(

Mår skit är orolig nervös och ont i hela kroppen

Har fått veta att en jag känner har en tumör
Någonstans kommer verkligheten ikapp..
Har varit en tung stämning hemma hela dagen
Jag tror ärligt talat att orken tar slut nu.
Fick reda på att killen jag verkligen tyckte om bara höll på med mig för att han ville ha någon att kela mig. Det tog all min energi, gick med illamående i nästan en vecka..
idag har det gått fem dagar och jag kan fortfarande knappt tugga och alltså knappt äta annat än saker som är jättelätta att tugga. kommer gå ner i vikt på det här.
Bröt ihop totalt över pojken som jag måste komma över. Orkar verkligen inte längre. Vill bara gå och gömma mig!
Trött! Och dessutom är det kallt och blåsigt ute

Är orolig för hur de ska gå för min mamma imorn ska köra henne till sjukhuset har hon otur så måste hon ställas i kö för operation
Pissig dag. Börjat känna mig ensam igen, blä. Ångest över allt plugg, måste börja söka jobb, köpa gymkort, SLUTA SKJUTA UPP ALLTING HELA TIDEN.
Fan
har vart utan min dator i två dagar och nu har jag windows 8. :( bläää

Var nära att se minst tre krockar och vara med om en själv under 1 mils färd på motorväg en del tänker bara inte utan kör på bara
Både humör och självförtroende är inne i en djup svacka just nu 

Glömde ta min medicin imorse vilket gjorde att det är väldigt jobbigt att köra bil.
Känner mig extremt trött idag!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hittar ju inga nya snygga vinterskor i min storlek. Dom är slut överallt.. Känns som att det kommaer hinna bli sommar innan jag hittar några och då känns det ju inte värt att köpa…

Jag får troligen inte åka till nån annan stad eller land på praktik för min mattelärare
känns lagom kul att jag ska till tandläkaren när jag har prov imorgon, vilket betyder ännu ett omprovstillfälle efter skoltid någon dag. har dessutom ett prov att göra på ett sånt tillfälle från i måndags när jag var sjuk. är så less på skola.
Det gör ont att gilla någon som inte känner detsamma. Men det gör fan så ondare att gilla någon som gillar någon annan…

Är så sjukt nervös vill inte redovisa mitt projektarbete och speciellt inte när etterna ska sitta och lyssna också blir det ännu fler som lyssnar

Det är jobbigt att låtsas allt är bra och oron är borta när jag egentligen bara vill skrika

Det är jobbigt att låtsas allt är bra och oron är borta när jag egentligen bara vill skrika
folk är bra fjantiga ibland alltså..
Ja litade t fullo på han, han ar min bästa vän.. Han svek mig, ja ä så besviken på han.. Han lovade ju..:((
Fått mens och mensvärken från h*lvetet, samma dag som vi ska ut och fira min pojkvän som fyller år. Typsikt.
Hot, panik, ångest och så den där j*vla tonårsvardagen.. blä…
jag har inte någon bästavän, jag jämför mig med alla jag ser, jag är trött och jag vill ha sommar