Positiva tråden Januari

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Hade en bra nyår 
Nytt år nya möjligheter, nya drömmar!!!!
Hoppas på ett bra nytt år :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Har bra positiv energi i kroppen, och en stor förändring i livet kanske är pågång snart… :)
Efter ett asdystert 2012 är det nu dags att börja kavla upp ärmarna och se till så att 2013 blir ett avsevärt bättre år 

Min medicin verkar funka! :D
Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är
Yes! Klarade omtentan *glad*

Min idrottslärare har slutat (vet att det egentligen inte är bra men han och jag kom aldrig överrens)
#8 Bra för dig i alla fall, och kanske för honom också i slutändan :)
Har kommit igång med min slutinlämning om ledarskap. Sååå enormt skönt att jag kom igång till slut!
Jag fick godkänt på min tenta, min uppgift är klar och inlämnad och för att fira allt detta har jag köpt två tavlor, en tröja och beställt hem tre böcker 
#10 Grattis! :)
#11 Tack så mycket! Och grattis till dig som klarade omtentan 
#12 Tack! Kändes himla bra :)
Kommer få B i Naturkunskap, wiiiie!

#9 ja både bra och dåligt har bara några veckor kvar på kursen… Tar studenten i sommar och har 6 veckor praktik så är inte mycket i skolan. Jag har fått två referenser och ska fråga två till om dom vill ställa upp. Jag behöver bara två så känns skönt att veta att jag troligen kommer ha fler kommer bli mycket enklare :D
precis hemkommen från ett jätteskönt och jobbigt träningspass 
Jag har skrivit klart första sidan av 5 i min ledarskapspolicy! Satsar på att skriva klart sida 2 ikväll!
Vår idrottslärare har slutat (samma som flammans ). Oh ja kan inte söga annat än äntligen!! Typ ingen tyckte om han:p
imorgon ska vi hälsa på på katthemmet där min familj adopterat två katter och se hur alla små sötnosar mår :) sen på lördag ska vi fira mormor som fyllde år idag och på söndag ska vi till delägarhästen helios du gull :)
Vart ute med Iva i skogen idag, passade på att fota henne då också. Sen är jag sjukt glad att jag har min fina flickvän, förhoppningsvis kommer hon ner hit till Stockholm snart. 
Skola imorn! Då är äntligrn den här helgen över!!
Ny vecka imorgon, nystart och måndag innebär benträning :D Längtar!
Resa bokad nu, min flickvän kommer hit om 3 veckor 
Åker till rottne på sportlovet antagligen
Har startat igång en liten insamling bland familj och nära vänner till min sombos födelsedagspresent. Ska bli kul att kunna ge honom något som han verkligen behöver! Är jätte positivt för mig detta då jag alltid haft svårt att fråga andra om hjälp :)

Hade halkan idag sjukt kul bilen jag körde var den enda bilen som "råka" snurra lite :D
Enormt med träningsvärk i armarna idag, det är resultatet av ett ovanligt hårt armpass på gymmet igår. Härlig känsla!
Köpt hem och provat tabletter med 100% koffein. Har gått från zombie till Wonderwoman! Ingen långtidslösning men förhoppningsvis hjälper det till att orka få in rutinerna igen!

Snart klar med mitt projektarbete
Har underbara vänner som stöttar mig i mina problem, som får mig att tänka på ett bättre sätt. De är bara helt underbara!
kaninen är jättefin vid nosen :) ser inte alls lika hemskt ut som för en vecka sen och tidigare än det. detta var en väldigt trevlig överraskning idag när man kom hem till mamma igen efter en vecka hos pappa.

Idag tog jag KÖRKORT! :D
Har blivit timanställd, har börjat termin 3 på socionomprogrammet och läser juridik nu och allt flyter 
Börjat med två nya kurser och anmält mig till omtenta på matematiken. Yay me!

Jag lever livet just nu. Har fortfarande mina mörka tankar men känner att dom är långt inne i mig och jag känner mig ganska lycklig just nu
Härligt att se att det finns fler kommentarer här än i den negativa tråden! 
Livet flyter just nu! Plugget går skitbra och killen har fått två positiva signaler från arbeten. YES!
Igår hade jag och min pojkvän äntligen en dag fylld med bara en massa kärlek, var länge sedan vi hade en sån kärleksfylld dag. :) jag är så glad över det.

Är helt klar med projektarbetet nu redovisa det idag känns så skönt! Fick även ett nytt jobb idag så nu har jag säkrat sommaren i jobbfronten
helg fram tills på onsdag nu. :)
jag har fått två A i skolan på några dagar
jag har kommit hem från gymmet efter att ha kört tjugo minuter styrka och sprungit en halv mil, känns braa