Vad brinner DU för?
Precis som rubriken säger; Vad brinner DU för? Är det hemlösa djur? Utsatta människor? Musik? Skriv och berätta 😃
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Fotografering och djur. :)
Ridning trots att jag blev tvungen att sluta.. men älskar fortfarande det.
Djur, fotografering, ridning och gymnastik! 🙂
// Nadja
#1 Vad tråkigt att du var tvungen att sluta rida, det är så himla mysigt och roligt.
#2 Gymnastik låter skoj! Tränar du det mycket?
Jag brinner extra mycket för människor som har det svårt, både unga och äldre. Det är därför jag studerar till socionom! Mitt hjärta klappar även extra för djur, speciellt hemlösa och utsatta djur.
#3 Har tränat i 10 år, för 8 månader sedan tränade jag 11-13 timmar i veckan. Nu tränar jag 0. Mitt knä gav upp ännu en gång, har försökt och försökt i två år att träna efter en knäskada men plötsligt sa knät ifrån. Har varit så otroligt mycket värre att inte träna en vad jag trodde att det skulle vara, var en livsstil liksom. Men nu ska jag bli tränare åt 5-6 åringar 2 timmar i veckan, är så glad! 😃
// Nadja
Ja, ridningen var underbar.. red från att jag var 4 tills innan jullovet, så i nästan 15 år :( ååh! måste det vara så dyrt?! och jag som bara får studiebidrag..
#4 Oj, en hel del alltså! Men vad trist med ditt knä, förstår att det måste vara oerhört svårt och jobbigt att inte få träna 😕 Men roligt iallafall att du får fortsätta uppleva gymnastiken som tränare, det kommer ju alldeles säkert bli roligt och en annan upplevelse!
#5 Usch ja, ridning är verkligen dyrt.. Har lite samma problem här, har ridit i flera år men det är för dyrt och dessutom har jag bara en ridskola här i närheten som inte behandlar hästarna bra så där vill jag inte ens rida.
#6 Ja det var väldigt mycket 🙂 Ja, är så oehört trött på mitt knä! Har ont flera gånger i veckan😕
// Nadja
#6 Ja så himla drygt att det ska vara så dyrt :( ojdå, förstår dig! där jag red i nästan 15 år tog dom hand om hästarna på ett bra sätt men däremot har jag ingen lust att betala över 5000 för bara en termin (från skolstart för vårterminen i skolan tills sommarlovet) :o
#7 usch vad tråkigt! 😕 Gör du några övningar för knäet som ska hjälpa?
#8 Oj! 5000kr? Det var ju väldigt dyrt!
#9 ja, sjukt! :(
Människor och djur! Älskar att vara bland människor och djur är ju det bästa som finns, särskilt hundar 😃🐶
#8 Gud så dyrt! 😮 På "mitt" ställe kostar det bara 1700 kr per termin, men å andra sidan är det mitt ute i ingenstans 😉
#9 Ja jag gör övningar, har varit hos fler olika sjukgymnaster och magnetröntgat knät men dem hittar inte helt vad det är. Men är antagligen den inre minisklen som är det stora problemet. Det hela började med en rejäl översträckning våren 2010, blev igångsatt av en dålig läkare alldeles för tidigt så han aldrig läka. Har tränat på och tänkt att "Äää, släpper väll snart!" men det har det inte gjort.
Men ska som sagt bli super kul att vara tränare, då släpper jag ju inte gymnastiken helt! 😃
// Nadja
Djur, fotografering.
Att jobba med barn och även lite med vuxna är med så himla kul :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag brinner för för att hjälpa andra, och göra samhället bättre, speciellt för folk med speciella behov.
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
Allt som har med djur att göra! 😍
Djur (och ridning), foto, och att hjälpa andra människor och djur på ett eller annat sätt. Älskar även att skriva, vilket jag gör i perioder. 🙂
Djur, mat och kickboxning!
Djur, miljön och personlig utveckling :)