Vad brinner DU för?
Precis som rubriken säger; Vad brinner DU för? Är det hemlösa djur? Utsatta människor? Musik? Skriv och berätta 😃
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Fotografering och djur. :)
Ridning trots att jag blev tvungen att sluta.. men älskar fortfarande det.
Djur, fotografering, ridning och gymnastik! 🙂
// Nadja
#1 Vad tråkigt att du var tvungen att sluta rida, det är så himla mysigt och roligt.
#2 Gymnastik låter skoj! Tränar du det mycket?
Jag brinner extra mycket för människor som har det svårt, både unga och äldre. Det är därför jag studerar till socionom! Mitt hjärta klappar även extra för djur, speciellt hemlösa och utsatta djur.
#3 Har tränat i 10 år, för 8 månader sedan tränade jag 11-13 timmar i veckan. Nu tränar jag 0. Mitt knä gav upp ännu en gång, har försökt och försökt i två år att träna efter en knäskada men plötsligt sa knät ifrån. Har varit så otroligt mycket värre att inte träna en vad jag trodde att det skulle vara, var en livsstil liksom. Men nu ska jag bli tränare åt 5-6 åringar 2 timmar i veckan, är så glad! 😃
// Nadja
Ja, ridningen var underbar.. red från att jag var 4 tills innan jullovet, så i nästan 15 år :( ååh! måste det vara så dyrt?! och jag som bara får studiebidrag..
#4 Oj, en hel del alltså! Men vad trist med ditt knä, förstår att det måste vara oerhört svårt och jobbigt att inte få träna 😕 Men roligt iallafall att du får fortsätta uppleva gymnastiken som tränare, det kommer ju alldeles säkert bli roligt och en annan upplevelse!
#5 Usch ja, ridning är verkligen dyrt.. Har lite samma problem här, har ridit i flera år men det är för dyrt och dessutom har jag bara en ridskola här i närheten som inte behandlar hästarna bra så där vill jag inte ens rida.
#6 Ja det var väldigt mycket 🙂 Ja, är så oehört trött på mitt knä! Har ont flera gånger i veckan😕
// Nadja