Hur går det?
Nu är det ju redan mars! Tänk vad fort tiden går, 2 månader av året har redan gått!
Blir lite nyfiken, ni med nyårslöften/mål, hur har det gått hittills?🙂
Det går bara fint. Inväntar barmark så att vi kan börja ut och jogga nu bara, men det verkar tyvärr dröja än så länge.
Hur går det själv?🙂
#1 Kul att höra! Här har i princip all snö försvunnit. Ligger lite här och var i dikena. Nu väntar vi på att gruset ska sopas bort så vi kan åka inlines😃
Sådär måste jag tyvärr säga. Viktnedgången går bra och att vara snäll mot mig själv likaså. Däremot löftet om att lära mig spela trummor, gitarr och piano går inte lika bra. Eller ja, det är gitarren som inte vill som jag vill😇
#2 Men är inte det lite typiskt instrument? Vet inget förutom bongotrumma som vill samarbeta med mig ;) Inlines låter skitskoj jue! Synd att jag skulle slå ihjäl mig bara :Z
#3 Haha!😃Blockflöjt brukar alla klara av! Nej men pianot har jag lätt för, och trummorna lika så. Gitarren bara bråkar, och så gör det ont i fingertopparna 🤓
Ja inlines är superkul! Och vovven håller med mig, som tur är🙂
Målen går sådär xD Blivit så sedan jag började plugga igen, lätt för en liten burkläsk där osv :S men måste skärpa till mig!
Och naglarna går med sådär xD
Träningen har varit ganska dåligt med pga skola och sjuka. Men ska verkligen komma igång ordentligt! Börjat så smått och det är ju bra :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Det går bra. Mitt löfte var att ta hand om mig själv, och det gör jag. Har ändrat kostvanor, slutat med laktos bland annat, och tränar regelbundet. Har även infört rutiner så jag inte ska behöva känna mig stressad i onödan. Så ja, det går bra här :)
Måste bara säga att ni alla är väldigt duktiga 👍
Själv har jag inget nyårslöfte då jag aldrig har lyckats hålla det.🤓
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
Jag kommer knappt ihåg mina mål 🤔 Men antagligen så var iallafall ett av dem att träna och det har jag lyckats bra med. Så bra att jag numera har två gymkort..
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Mitt var att jag skulle försöka få mer positiv energi, har försökt, men nu när jag verkligen vantrivs på jobbet kan det vara svårt. Men har en underbar dotter, som gör att jag i alla fall har lite mer positiv energi än tidigare. Men hoppas få drömjobbet jag sökt och sen önskade jag mig bättre självkänsla och det jobbar jag med.