Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett: 09-positivt-negativt
Läst 1258 ggr
Mia
0

Positiva tråden April

🙂

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Mia
0

Sooolen skiiiner!! Plus att jag har sån träningsvärk att jag knappt kan sätta mig ner efter passet igår!

Fridaaaa
0

Solen skiner så härligt! 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Flamman1
0

Har underbara vänner

Försök att aldrig ge upp hur svårt allt än är

Fridaaaa
0

Solen skiner ute, snart helg känns det som. Bara en skoldag till, imorgon, sedan tar jag helg 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Azorerna 2014
0

Snart vår och dottern har varit på dans vad duktiga de är och äntligen fått gått hem tidigt idag, är helt utmattad

Flamman1
0

Har börjat prata med en igen som gör mig riktigt lycklig

Mia
0

Ska träna ikväll 😃

isafisa
0

Är sjuk nu men har mest troligt blivit frisk till nästa vecka då min bästa vän kommer och hälsar på hos oss :D Hon har varit på Island sen i höstas så jag saknar henne riktigt mycket nu!

Azorerna 2014
1

Hej !

Idag har jag hämtat dottern på sexårs hon har med en kompis hem. Jag är så glad för mer tid med familjen. Skall försöka få mod till mig att ringa på jobbet jag sökt, senare i veckan och har hittat två jobb till att söka, så jag inte jobbar ihjäl mig, har för mycket att göra och har framfört det, men noll respons och jag är slutkörd. Men ska försöka hitta ett drömjobb.

Jag hoppas att allt regn tar bort snön.

En stor sak har också hänt dottern har lärt sig att simma idag.

[Tuulikki]
0

#9 Heja heja! Håller tummarna för att allt ska gå bra med jobbsamtalet🙂

isafisa
0

Idag kommer min bästa vän hit och hälsar på i en vecka :D Ska bli himla roligt med en kvinnlig träningskompis ett tag :)

[Tuulikki]
0

SOVMORGON! no more words needed😃

Azorerna 2014
0

En intensiv vecka, ett bra utvecklingsamtal med dottern på sexårs och det går bra för henne och sen på dansen och sången i torsdags fick hon gå in i en studio och spela in låten de skall framföra på sin show i maj, hon var överlycklig.

Jag ringde på jobbet jag sökt, som är inom ett annat område, men jag har ändå nytta av det jag kan, hade lite för lite erfarenhet och det var trist, men har sökt lite nytt och får ligga i. En bra och trevlig kör är jag med i och sen en härligt lugn helg och så skönt.

isafisa
0

Jag var ute med min bästa vän och dansade igår. Vi var helt nyktra och dansade som om det inte fanns någon morgondag, lät kroppen bara röra sig fritt till musiken. Var helt underbart och väldigt bra för både kroppen och själen :D

Mia
0

Blev godkänd på juridikkursen 🙂

[Tuulikki]
0

Åh allt går så himla bra just nu. Underbart!😂

Azorerna 2014
0

Idag har jag fått haft en myskväll med dottern.

[Tuulikki]
1

Alltså åh. Livet❤️ säger jag bara!😃

Flamman1
2

Har såna underbara vänner som orka lyssna på mig och stöta mig under min ångestattack, samt en underbar kille(?) (vi har inte sagt att vi är tsm än) som ställde upp till hundra bara för att få mig att må bättre