Positiva tråden Maj
🙂
/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.
Var och tränade imorse, så skönt! Klarade dessutom plankan med 10 kg vikt på ryggen, så stolt!
Vindstilla, klarblå himmel och sol!😃☀️
Ja vädret gör en glad och det känns våraktigt och mysigt att sjunga vid elden igår. Hoppas att våren är här för att stanna
Strålande solsken ute! 😃
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Även jag har solsken här! Har varit ute med hunden tillsammans med mamma och hennes hund på marknad och köpt lite råa köttben och liknande 🙂
Idag härligt vårväder och var med dottern till dansen och hon älskar den. Och gick hem i det fina vädret, underbart.
Solen skiner, och jag har gjort 2 tentor denna vecka! Hoppas innerligt att jag klarar dem.
Vilket fantastiskt vårväder man blir så glad, äntligen värme och det gör mig lite mer lycklig, med tanke på att jag inte riktigt trivs på jobbet och försöker hitta nåt annat och då känns familjen viktig.
Strålande väder 🙂
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
#9 Här med! Så himla härligt :D
vilket underbart väder idag, tog och åt lunchen ute för första gången i år och kändes underbart att slippa frysa. Annars är jag rätt trött och slutkörd, men detta väder gör mig glad
Ledig idag 😃
Har blivit frisk så har kunna träna både igår och idag!
Igår sommarvärme var ute med min dotter i detta underbara väder, idag leker hon med en kompis, en så rolig ålder hon är just nu och idag har jag lånat bra böcker inom de område jag vill jobba med i framtiden och hittat en ännu en ansökan och jag har fått positiv feedback på en av mina ansökningar i alla fall och de skulle gå igenom ansökningarna i kommande vecka. Detta väder får gärna hålla i sig till september.
Idag har jag hittat ännu ett jobb att söka och har njutit dessa dagar av sommarvärme och ledighet och dottern har haft så många kompisar att leka med. Hoppas nu bara att jag får nåt av jobben jag sökt.
Lämnat in 4 uppgifter idag, fixat lite på en annan och skrivit 1064 ord på en annan. Stolt över mig själv.
Har lämnat in hunden på pensionat i helgen. Han ska få busa med två tikar hela helgen :D Och jag och killen ska njuta av varandra och bara leva det fria livet hela helgen :)
Gjorde en riktigt stor redovisning idag. Visade sig gå hur bra som helst och beröm fick man allt! :D