Självkänsla iFokus

Självkänsla

Etikett07-ot-utanför-ämnet
Läst 1330 ggr
Mia
0

Vår?

Hur är det hos er? Saknar ni våren? Eller ni tycker att det är vår nu? 

Hos oss (Skåne) har det varit ganska fint väder ändå, solen har varit framme i någon vecka men det har blåst en hel del och nu dem senaste dagarna har det bara varit mulet och regnat en massa.. 😐 Vill ha värme nu!

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

isafisa
0

Här är det inte vår än.. Men den är på väg! Nån vecka till så är den nog här också :) Saknar värmen!

Fridaaaa
0

Våren är påväg, halvvägs hehe regnar idag, så sista snön försviner nog till stora delar denna helgen förhoppningsvis.

Men snödroppar är uppe och stora delar av tomten är snöfria 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mia
0

Vi har inte haft snö här på ett tag vilket är skönt!

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Azorerna 2014
0

Det kommer vår, om det är kallt nu, så blir det ju varmt ju närmre sommaren vi kommer och inte sommar i mars som förra året. Jag vill ha en sommar som 1994, det var en kall vår minns jag och en toppenvarm sommar, repris ????

[Tuulikki]
0

Snön är helt borta, blommor är framme och solen var på besök nästan hela dagen ☀️

isafisa
0

Nu är det vår här! Gräset kämpar och snön är så gott som borta (till min hunds stor besvikelse) :)

Wide Awake Dreamer
0

Fortfarande en hel del snö här. Försvinner iofs mycket just nu men det lär nog vara en del kvar även på Valborg.

Fridaaaa
5
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vårkänslor! 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Azorerna 2014
0

Nu känns det verkligen som att våren är på väg och det är ju skönt, lite kyligt bara idag, men annars skönt.

Niiinah92
0

Här har det varit riktigt vårväder flera dagar nu, så himla härligt med sol, klarblå himmel och så pass varmt väder att vinterjackan är för varm  även när man cyklar och vantar och mössa är ett minne blott 😃 ÄNTLIGEN!

Azorerna 2014
0

Nu känns det att våren är på G och igår var det helt underbart väder och vi har testat dotterns nya cykel i helgen och det gick jättebra.

Jessicahagstrom94
1

Verkligen vårkänslor nu, blommor, gräs, fåglar, humla, pappa hade sett en mygga.. sol! :) sopade gångvägar.. vad mer krävs för att det ska vara vår?

Azorerna 2014
0

Ja nu har nog våren kommit på allvar och härligt när solen lyser och man kan känna lite vårkänslor, hoppas dock att blåsten avtar.

Jess89
0

Idag känns det som sommarvärme, lite ovant men otroligt härligt.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Azorerna 2014
0

Igår och idag var det sommar här, det känns underbart. Får gärna stanna till september eller så jag älskar sommaren och mår bra då.

isafisa
0

nu är det definitivt mer sommar än vår här :)

[Tuulikki]
0

Här med 🙂 Sommar!☀️❤️